//
کدخبر: ۲۷۳۲۸۰ //

باید برای حل مشکل اشتغال جوانان مسجدسلیمان تصمیم گرفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: حل مشکل اشتغال یکی از راهکارهای اساسی برون رفت شهرستان از مشکلات است.

باید برای حل مشکل اشتغال جوانان مسجدسلیمان تصمیم گرفت

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس عصر امروز در حاشیه دیدار از این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت:بخش زیادی از مشکلات خوزستان با همکاری بین بخشی قابل‌حل است و وزارت نفت باید به تعهدات اجتماعی خود عمل کند تا در حل این مشکلات سهمی داشته باشد.

وی حل مشکل اشتغال را یکی از راهکارهای اساسی برون رفت شهرستان از این مشکلات دانست و گفت:باید برای مسجدسلیمان و ضرورت حل مشکل اشتغال جوانان این شهرستان تصمیم گرفت. 

عباسی ادامه داد:مسجدسلیمانی‌هایی که خارج از این شهر زندگی می‌کنند باید برای حل مشکلات این منطقه کمک کنند، وزارت نفتی نیز می تواند با استفاده از تکنیک های مدرن چاههای غیر فعال را مجدداً راه اندازی تا از این طریق مسئولیت های اجتماعی آنان قوت بیشتری گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،احمدمحمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب،فرهاد ایزدجو رئیس سازمان آب و برق خوزستان وبه همراه جمعی از مسئولان شهری ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی گدار،بازدید از چاه شماره یک،بازدید از مناطق آلوده و در ادامه این بازدید اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مسجدسلیمان که در زمین لرزه آسیب دیده بود،به بهره برداری رسید. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان