//
کدخبر: ۲۶۷۰۶۸ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۰۴

امروز سهامداران شرکت‌های کیمیدارو، سرمایه‌گذاری بهمن و کویر تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، بهمن لیزینگ و تولید برق ماهتاب کهنوج در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۰۴
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 28هزار و 413واحدی در ارتفاع یک میلیون و 419هزار و 439واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 282میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 11هزار و 672میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 169هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کیمیدارو، سرمایه‌گذاری بهمن و کویر تایر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی امین، فروسیلیس ایران و افست بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 936میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 739میلیارد تومان در یک میلیون و 248 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 103واحد رشد کرد و در ارتفاع 15هزار و 202واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، بهمن لیزینگ و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های کشت و دام نمونه اصفهان، کشاورزی و دامپروری بینالود و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان