//
کدخبر: ۲۸۴۰۳۳ //
بازیگرسینماوتلوزیون؛

آتش به اختیار بودن اقدامی بسیار حساس و حیاتی است

انوش معظمی بازیگر سینما و تلویزیون ؛من شخصا با آتش به اختیار بودن در جهتی که ضرری به شخص و یا گروهی از احاد جامعه وارد نشود موافق هستم و افرادی مانند سهیلی این نوجوان 15 ساله که آتش به اختیاری را در جهت خدمت رسانی در مناطق محروم صرف می‌کنند را تحسین می‌کنم.چرا که اینگونه آتش بهاختیار بودن نه تنها لازم است بلکه امتداد این راه ضروری است.

 آتش به اختیار بودن اقدامی بسیار حساس و حیاتی است

به گزارش فرتاک نیوز؛انوش معظمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گفت: آتش به اختیار بودن اقدامی بسیار حساس و حیاتی است. همانطوریکه رهبر معظم انقلاب فرمودند آتش به اختیار باشید برای این اقدام انقلابی ضوابط و اصول اسلامی و انسانی را در نظر داشته‌اند که در سایه آن اقدامات انقلابی  مشکلات بسیاری از مردم و جامعه اسامی مرتفع می‌شود

وی گفت:من شخصا با آتش به اختیار بودن در جهتی که ضرری به شخص و یا گروهی از احاد جامعه وارد نشود موافق هستم و افرادی مانند سهیلی این نوجوان 15 ساله که آتش به اختیاری را در جهت خدمت رسانی در مناطق محروم صرف می‌کنند را تحسین می‌کنم.چرا که اینگونه آتش بهاختیار بودن نه تنها لازم است بلکه امتداد این راه ضروری است

وی اضافه کرد:با توجه به اقدامات خیرخواهانه  و انقلابی این نوجوان 15 ساله دوران دفاع مقدس تداعی می‌شود چرا که در آن دوران نیز نوجوانان 15 ساله‌ای داشتیم که از جان خود برای پیروزی اسلام و دفاع مقدس مایه گذشتند نوجوانانی مانند شهید فهمیده‌هاکه باید الگویی برای جامعه باشند.

او گفت:سهیلی با این اقدامات خداپسندانه و انقلابی که مایه افتخار هر جامعه‌ای می‌تواند باشد سرسلسله جنبان آتش به اختیارانی خواهد بود که در عین انقلابی و بسیجی بودن تمام خط و خطوط‌ها و مرز‌هایی را که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است را پیروی کردهو به دنبال مرهم گذاشتن بر زخم‌های جامعه است.

او افزود:در زمانی گه ماهواره و اینترنت و فضای مجازی تمام جامعه ما را احاطه کرده وجود چنین جوانانی انقلابی و فهیم مایه مباهات است. باشد که اقدامات این جوان ایرانی و مسلمان و پیرو ولایت فقیه سرلوحه‌ای برای جوانان دیگر باشد و تا زمانی که براین صراط استوار استالگویی برای جامعه باشد.

اوگفت:به عنوان یک هنرمند این جوان را تحسین می‌کنم و امیدوارم تا همیشه بر این راه با استقامت گام بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان