//
کدخبر: ۲۴۹۶۹۴ //
دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

ممنوعیت قطع انشعاب مشترکین دستگاه های خدمات رسان تا عادی شدن شرایط

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه از ممنوعیت قطع انشعاب مشترکین دستگاه های خدمات رسان تا عادی شدن شرایط خبر داد.

ممنوعیت قطع انشعاب مشترکین دستگاه های خدمات رسان تا عادی شدن شرایط
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به کاهش درآمد برخی مشاغل وابسته به بازار در پی شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: باتوجه به این مسئله اتخاذ تدابیر ویژه حمایتی برای این دسته از افراد جامعه از سوی دستگاه های متولی در چنین شرایطی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: اجتناب از قطع انشعاب و یا محدودیت  در خدمت رسانی به مشترکین بواسطه برهی پیشین از جمله این اقدامات است که باید انجام گیرد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا کلیه دستگاه های خدمات رسان تا عادی شدن شرایط - حداکثر تا پایان اردیبهشت- از اقدامات سلبی در این رابطه خودداری کنند.

وی در ادامه به ممنوع شدن ورود افراد غیربومی به استان و کنترل ورودی های شهر تا پایان بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: هرچند که این اقدامات را در دستور کار قرار داده ایم، اما از سوی دیگر گزارشاتی مبنی بر اینکه برخی خانه های مسافر شهر   پذیرش مسافر دارند نیز دریافت کرده ایم.

صادقی متدکرشد: در این رابطه از مدیرکل میراث فرهنگی استان می خواهیم تا ضمن نظارت مستمر بر این واحدها، با همراهی پلیس اماکن از همه خانه های مسافر بازدیدی داشته و با واحدهای متخلف برخورد و آنها را پلمب کنند.

وی در ادامه از انجام مکاتباتی با دادستان کل کشور در خصوص تعلیق موقتی انجام ملاقات های موقتی با اطفال، عنوان کرد: باتوجه به لزوم کاهش رفت و آمد در سطح شهر و در خانه ماندن شهروندان درخواست تعلیق موقتی ملاقات های والدین با اطفال را تا زمان عادی شدن شرایط را داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان