//
کدخبر: ۲۸۰۹۸۶ //
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،

چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از برگزاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، ویژه آثار منتشر شده در سال ۹۸ با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام خبر داد.

چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز: عمران خودآموز با اعلام این خبر گفت: استان ایلام از نظر ادبیات و شعر و داستان آیینی و دفاع مقدس دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوب و مناسبی است و شاعران و نویسندگان ایلامی در این حوزه درخشش‌هایی خیره کننده داشته اند.

وی افزود: چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام، فرصتی مناسب برای بروز استعداد‌ها، معرفی و کشف قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ادبی ناشران و مؤلفان است که علاوه بر معرفی آثار به مخاطبان، اعتباری معنوی و ارزشمند برای ناشران و مولفان برگزیده به دنبال خواهد داشت.

خودآموز با اشاره به برگزاری سه دوره موفق از جایزه‌ی کتاب سال استان تصریح کرد: دوره اول جایزه کتاب سال در سال ۹۵ و دوره‌های دوم و سوم این جایزه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ برگزار شد و مورد استقبال جوامع هدف قرار گرفت.

وی یادآور شد: ناشران، مؤلفان و اهالی فرهنگ و ادب و کتاب می‌توانند کتاب‌های منتشرشده خود در سال ۹۸ تا پایان مهرماه امسال به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال نمایند تا پس از تجمیع و بررسی اولیه جهت داوری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان