//
کدخبر: ۲۳۰۹۴۲ //

خرابی همیشگی تنها ایستگاه CNG در شهر سرابله

تنها ایستگاه CNG شهر سرابله متعلق به تعاون روستایی به دلایل مختلفی از جمله ضعف مدیریت ونبود نظارت دچار خرابی های پی در پی می شود که این موضوع موجب نارضایتی مردم بویژه رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری گردیده است .

خرابی  همیشگی  تنها ایستگاه CNG در  شهر سرابله

به گزارش خبرنگار فرتاک نیوز از شهرسرابله ، داستان خرابی پمپ های گاز از آن قصه های طول و درازی است که اهالی  شهر سرابله  از روزهای آغازین فعالیت  پمپ  گاز  تعاون روستایی در مرکز شهر سرابله  از خدمات این پمپ ها اعلام نارضایتی می‌کردند.

اکثر مواقع پمپ گاز در تنها جایگاه سطح شهر  با خرابی همراه است و شهروندان و مسافران  برای استفاده از این پمپ‌های گاز مجبور می‌شوند به جایگاه‌های دیگر که فاصله زیادی تا مرکز شهر دارد مراجعه و در صف‌های طولانی منتظر استفاده از گاز CNG قرار بگیرند.

حال با و ضعیت موجود چگونه می توان انتظار افزایش استفاده از گاز CNG را داشت اگر ارزانی گاز نبود به هیچ عنوان افراد سراغ ماشین‌های دوگانه سوز نمی رفتند و مسئولان باید اقدامی را برای رفع مشکلات شهروندان سرابله انجام  دهند تا مردم و مسافران دچار سرگردانی نشوند 

 با توجه به گسترش خودروهای گازسوز در جامعه، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان  سرابله ای با مشکل کمبود جایگاه سی ان جی و خرابی پمپ‌‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و همواره صف‌های طویلی تشکیل می‌شود.

تعطیلی زود هنگام پمپ های گاز در ساعت ۶ غروب ؛بطوریکه رانندگان وکسانی قصد مسافرت دارند باید تا روز بعد صبر کنند و آن هم اگر پمپ گاز سالم باشد بتوانند روز بعد  سوخت گیری کنند

اما مسئله مهم‌تر خراب بودن پمپ‌های جایگاه‌های سی ان جی است که موجب طولانی‌تر شدن صف‌های این جایگاه‌ها می‌شود و عدم استفاده از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی ان جی و در نهایت نارضایتی مردم است.

  در واقع تنها جایگاه سوخت CNG در شهر هم پاسخگوی حتی خودروهای گاز سوز این شهر نیست چه برسد به خودروهای شخصی و عبوری که شبانه روز از این شهر عبور می کنند.

در حقیقت سریال تکراری خرابی جایگاه سوخت گاز شهر فریاد مردم  ورانندگان را به آسمان بلند کرده و  این وضعیت سالهاست که ادامه دارد ولی هنوز هیچ اقدامی از سوی مسئولین برای حل این معضل انجام نگرفته است. 

با توجه به وضعیت شهرسرابله  و حضور زوار عتبات عالیات و گردشگران   باید هر چه زودتر مسئولین فکری به حال وضعیت پمپ گاز این شهر کرده تا دیگر شاهد خرابی پی در پی این پمپ گاز در شهر سرابله  نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان