//
کدخبر: ۱۷۹۸۷۶ //

درمانگاه تأمین اجتماعی مهران، طرحی برای نساختن

با توجه به مجموع موانع و درصدر آنها مدل برخورد شهرداری بیم آن می‌رود که سازمان تامین اجتماعی کشور بودجه 110میلیارد ریالی این درمانگاه بزرگ را به استان‌های دیگر که از اجرای چنین طرح‌هایی بدون هیچ مانع تراشی استقبال می‌کنند انتقال دهد.

درمانگاه تأمین اجتماعی مهران، طرحی برای نساختن
به گزارش فرتاک نیوز،

درمانگاه مهران که سال گذشته باحضور وزیر کلنگ نمادین آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شد به دلیل آنچه عدم همکاری مدیریت شهری و شهرستانی با وجود تاکید استاندار ایلام نامیده می شود بلاتکلیف و راکد مانده است.

15 فروردین 97 کلنگ نمادین آغاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مرزی مهران با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیشین در زمینی به مساحت 2 هزار و 317 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 517 متر مربع در 2 طبقه به زمین زده شد. 

زمین این پروژه توسط سازمان تامین اجتماعی با تغییر کاربری به درمانی با اعتبار پنج میلیارد ریال از بنیاد مسکن خریداری و پیمانکار این پروژه در سال 97 نیز با 84 میلیارد ریال برنده مناقصه برای احداث شد اما برای دریافت مجوز از شهرداری این سازمان با مشکلات بسیاری مواجه و شروع بکار این پروژه تعطیل شد.

لاله ماژین، مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام: 

پس از خریداری زمینی به مساحت 2 هزار و 317 متر با اعتبار پنج میلیارد ریال توسط سازمان تامین اجتماعی با تغییر کاربری به درمانی از بنیاد مسکن و شهرسازی خریداری شد و پیمانکار پروژه نیز سال گذشته در مناقصه برنده شد و کار اجرا را آغاز کرد. 

در حالی که کار اجرای طرح شروع شده است شهرداری مهران به عنوان عوارض درخواست مبلغ زیادی کرد که پرداخت شد و پس از آن مدعی دریافت هزینه تغییر کاربری شد که با توجه به خرید زمین با شرط تغییر کار بری توسط مسکن و شهرسازی ، بحث پیچیده و اجرای طرح با ممانعت شهرداری متوقف شد.

با توقف اجرایی این طرح درمانی و برهم خوردن تقویم زمانی تعیین شده ،پیمانکار نیز ادعای خسارت از بابت افزایش قیمت ها و درخواست دریافت غرامت کرده است که این خود نیز به ابهام وضعیت آتی و اجرای این درمانگاه ضروری افزوده است.

با توجه به مجموع موانع و درصدر آنها مدل برخورد شهرداری بیم آن می رود که سازمان تامین اجتماعی کشور بودجه 110میلیارد ریالی این درمانگاه بزرگ را به استان های دیگر که از اجرای چنین طرح هایی بدون هیچ مانع تراشی استقبال می کنند انتقال دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان