//
کدخبر: ۱۳۵۴۶۶ //
امروز صورت گرفت:

بازدید سرزده فرماندار آبدانان از ادارات شهرستان

صبح امروز مرادحاصلی فرماندارآبدانان ضمن بازدید از ادارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هلال احمرو محیط زیست شهرستان با رئیس ادارات فوق دیدار و از جریان روند خدمات رسانی آنها قرار گرفت.

بازدید سرزده فرماندار آبدانان از ادارات شهرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار آبدانان در جریان این بازدیدها با بیان اینکه آموزش های فراگیر خدمات امدادی با هدف تقویت هر چه بیشتر جامعه برای مقابله با حوادث ضروری است گفت: آحاد مردم جامعه حتی در دورترین روستاهای شهرستان نیز باید آموزشهای امداد و نجات را فرا بگیرند تا در زمان وقوع بحران تلفات به حداقل ممکن برسد.

مرادحاصلی افزود: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردم شهرستان مهترین اولولیت کاری مدیران دستگاه های اجرایی در آبدانان است . 

وی تصریح کرد : مردم شهرستان شایسته خدمت بی منت هستند لذا باید به کیفیت، کمیت و مدت زمان ارائه خدمات دقت نموده و رضای الهی و رضایت مندی مردم را هدف والای خود قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از محور های مهم فعالیت های دولت تدبیر و امید است تصریح کرد: حمایت از تولیدات صنایع دستی و سرمایه گذاران در حوزه گردشگری یکی از بسترهای مناسب برای اشتغال زایی در شهرستان به شمار می رود.

فرماندار آبدانان خاطر نشان کرد هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور عنوان کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان