//
کدخبر: ۱۳۰۷۱۵ //

توسعه ۱۵ شهرک صنعتی در اردبیل مصوب شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: طبق هدفگذاری‌های انجام یافته 15 شهرک و ناحیه صنعتی در اردبیل احداث می‌شود که باید در این راستا زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود که این مسئله حمایت مسئولان را می‌طلبد.

توسعه 15 شهرک صنعتی در اردبیل مصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی نظری شیخ احمد عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و با هدف حمایت از کالای ایرانی باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یابد.

وی با اشاره به احداث 98 هکتار شهرک صنعتی فناوری برق و الکترونیک بیان کرد: مقدمات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شده و تلاش بر این است که بتوانیم با تجمیع حوزه فناوری برق و الکترونیک آن طور که باید عمل کنیم که این مسئله در نتیجه سبب استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل بیان کرد: حمایت‌های همه‌جانبه ‌ای توسط مسئولان از جمله استاندار اردبیل در این زمینه وجود دارد و برنامه‌های مناسبی در این زمینه پیاده شده است که بی‌شک انجام این اقدامات می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم به شکل مناسب و قابل توجه عمل کنیم.

نظری شیخ احمد تصریح کرد: به منظور توسعه شهرک‌های صنعتی در استان و نیز دستیابی به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برنامه‌های مناسبی پیاده شده است و طبق هدفگذاری‌های انجام یافته 15 شهرک و ناحیه صنعتی در اردبیل احداث می‌شود که باید در این راستا زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود که این مسئله حمایت مسئولان را می‌طلبد تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم بسترهای مناسبی برای تولید و توسعه صنعت ایجاد کنیم که این مسئله بی‌شک سبب ایجاد اشتغال‌زایی و رفع مطالبات و مشکلات مردم خواهد شد که در نتیجه رشد و توسعه اقتصادی را فراهم می‌کند که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و می‌توانیم به این شکل پله‌های ترقی را بپیماییم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان