//
کدخبر: ۸۵۶۲۳ //

وزیر مستعفی اقتصاد اکوادور پای میز گفت و گوی هیسپان

ویژه برنامه «مصاحبه اختصاصی» که با مقامات بلندپایه در سطح دنیا گفت و گوی اختصاصی دارد؛ گفت و گو با وزیر اقتصاد اکوادور، به بهانه استعفای او از این سمت را در قسمت جدید خود تدارک دیده است که به زودی رنگ آنتن به خود می گیرد.

وزیر مستعفی اقتصاد اکوادور پای میز گفت و گوی هیسپان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «مصاحبه اختصاصی» یکی از ویژه برنامه های این شبکه است که در قالب گفت و گو محور با مقامات بلندپایه در سطح دنیا به خصوص کشورهای آمریکای لاتین مصاحبه می کند.

این برنامه در حالی که تنها کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه باقی مانده،با معاون رئیس جمهور پاراگوئه (البته در صورت برنده شدن در انتخابات) گفت و گویی داشته که مهم ترین چالش های پیش رو در کشور و برنامه های مهم این حزب را دربر داشته است.

گفت و گوی اختصاصی با وزیر اقتصاد اکوادرو به بهانه کناره گیری او از این سمت، یکی دیگر از ویژه برنامه های «مصاحبه اختصاصی» است که آماده پخش از هیسپان تی وی است. وزیر اقتصاد اکوادور در مخالفت با سیاست های لنین مورنو، ریاست جمهوری این کشور از سمت خود استعفا داده است. «مورنو» پس از پیروزی در آخرین دور انتخابات ریاست جمهوری این کشور، از شعارهای انتخاباتی خود فاصله گرفته و همین موجب نارضایتی وزرای کابینه او شده است. این برنامه قبل تر با معاون رئیس جمهور اکوادور نیز که به خاطر یک سری اتهامات زندانی شده بود، در زندان گفت و گویی اختصاصی داشته است.

مصاحبه با کاندیداهای ریاست جمهوری برزیل نیز از دیگر برنامه های پیش روی این ویژه برنامه است که با نزدیکی زمان انتخابات در این کشور(چند ماه دیگر) تهیه و آماده پخش از هیسپان تی وی خواهد شد. پیش از این نیز با نامزدهای ریاست جمهوری کاستاریکا و کلمبیا نیز به همین بهانه گفت و گو هایی انجام شده بود که از این شبکه پخش و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

ویژه برنامه «مصاحبه اختصاصی» محصول واحد برنامه های هیسپان تی وی، در قالبی گفت و گو محور و در مدت زمان 25 دقیقه به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و در زمان پخش به دلیل جذابیت موضوع، مخاطبان فراوانی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان