//
کدخبر: ۶۹۰۶ //

سپرده‌گذاران میزان منتظر باشند/دارایی های میزان باید تبدیل به پول شود

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین خبرها از روند پرداخت سپرده‌های باقی مانده میزان اظهار داشت: برای سپرده گذاران باقی مانده مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان خبرهای خوبی در راه است.

سپرده‌گذاران میزان منتظر باشند/دارایی های میزان باید تبدیل به پول شود

به گزارش فرتاک نیوز ، علی رسولیان درباره اقدام‌های انجام شده در خصوص دارایی که قرار بود از محل آن تمام مطالبات باقی مانده میزان پرداخت شود،افزود:مشکل این دارایی که بحث کم کردن ذخیره از سوی بانک مرکزی بود برطرف شده است.

وی در باره زمان پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران میزان از محل این دارایی اضافه کرد: استانداری نمی‌تواند زمانی را اعلام کند، بلکه تنها می‌تواند درخواست کننده باشد اما پرداخت در حوزه بانک صادرات و بانک مرکزی است ضمن اینکه این دارایی باید تبدیل به پول شود تا از محل آن پرداخت انجام شود.

وی درخصوص سفر اخیر خودبه تهران برای موضوع میزان خاطرنشان کرد: پی گیری تسریع در پرداخت مطالبات سپرده گذاران مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان در دستور کار استانداری قرار داشته و دارد و در این خصوص سفرهای مختلفی برای بررسی موضوع در تهران انجام شده و می‌شود تا مطالبات سپرده گذاران باقی مانده زودتر پرداخت شود.

 

منبع: قدس آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان