//
کدخبر: ۵۷۷۲ //

بارش برف مسیر باغچه - تربت حیدریه را بست

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد: محور باغچه - تربت حیدریه و بالعکس به علت بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

 بارش برف مسیر باغچه - تربت حیدریه را بست

به گزارش فرتاک نیوز ابوالفضل حسینی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر از ساعت 22:20 به دلیل شدت بارش برف و کولاک به روی خودروهای عبوری بسته شده و در نقطه ای از محور یک تریلر قیچی کرده که امدادرسانی به آن در حال انجام است.

شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است و وجود چند گردنه سخت گذر در حدفاصل این دو نقطه، ترددهای زمستانی را، بخصوص پس از بارش برف، با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: همچنین اکنون گروههای راهداری و پلیس راه در حال خدمات رسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک در دیگر مسیرهای استان هستند و مشکل خاصی در مسیرها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در اکثر نقاط استان بارش برف و باران با شدت ادامه دارد که در مناطق کوهستانی و گردنه ها شرایط وخیم تر و تردد به سختی قابل انجام است.

وی گفت: تردد در محورهای چناران - قوچان، درگز - قوچان - فاروج، قوچان - سرولایت، تربت حیدریه - باغچه و نیشابور تنها با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان