//
کدخبر: ۴۵۴۱۵۵ //

کدام گوشی بخریم؟ مقایسه قیمت و مشخصات موبایل‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است

کدام گوشی بخریم؟ مقایسه قیمت و مشخصات موبایل‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون
به گزارش فرتاک نیوز،

هرچند که تنش در منطقه باعث افزایش قیمت دلار و طلا شده است اما هنوز قیمت انواع گوشی‌های موبایل در بازار تغییر چندانی نداشته‌اند. منظور ما از «بازار» سایت‌های فروش اینترنتی است.

آیفون 13 با پارت تامبر CH و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت بدون تغییر خاصی به قیمت 42 میلیون و 286 هزار تومان به فروش می‌رسد. با قیمتی کمتر از این، می‌توانید صاحب یک گوشی آیفون 11 بشوید که اکنون به قیمت 32 میلیون و 199 هزار تومان معامله می‌شود. این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت دارد. اگر بودجه شما در حد 28 میلیون تومان است می‌توانید همین مدل آیفون 13 را با ظرفیت 64 گیگابایت تهیه کنید.

این در حالی است که آیفون 13 پرومکس با پارت نامبر ZDA با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت، 89 میلیون و 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

از دیگر گوشی‌های پرفروش در بازار می‌توان به مدل سامسونگ گلکسی A14 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت اشاره کرد که 6 میلیون و 119 هزار تومان قیمت دارد. همچنین، گوشی شیائومی Redmi Note ۱۲ Pro با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت نیز از دیگر مدل‌های پرفروش در بازار است که امروز 10 میلیون و 998 هزار تومان شده است.

برای اطلاع از قیمت مدل‌های دیگر گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی جدول زیر را بخوانید؛

*توجه داشته باشید که فرتاک نیوز دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

download (63)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان