//
کدخبر: ۴۰۷۷۶۹ //

آخرین قیمت موبایل در بازار ایران ابتدای تیر ۱۴۰۲

قیمت موبایل در بازار ایران طی چند ماه گذشته نوسانات زیادی داشته و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد در خرید گوشی جدید، دچار سردرگمی شوند.

آخرین قیمت موبایل در بازار ایران ابتدای تیر 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

 هرچند، سیگنال‌های دریافتی نشان می‌دهد که بازار فعلی، ثباتی نسبی دارد. اگر به دنبال لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل در 1402 هستید، تا انتها در کنار ما باشید تا نگاهی به قیمت روز پرفروش‌ترین‌های بازار داشته باشیم.

لیست قیمت گوشی های موبایل ابتدای تیر 1402

افرادی که به تازگی قیمت‌ها را بررسی کرده باشند، حتما می‌دانند که این روزها، از اپل و سامسونگ تا اینفینیکس و ریلمی، محصولات برندهای کوچک و بزرگ زیادی در بازار به فروش می‌رسد و همین مسئله، موجب ایجاد رقابتی جدی میان شرکت‌های تولیدکننده شده است.

برندهای جدید اگرچه عملکردی عالی داشته و موبایل‌های خود را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند، ولی هنوز نتوانسته‌اند اعتماد کاربران ایرانی را جلب کنند. در آن سو، لوازم جانبی آن‌ها نیز به‌سختی در بازار پیدا می‌شود. به همین بهانه، ما هم سراغ برندهای اصلی رفته و قصد داریم قیمت روز گوشی های پرفروش آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

لیست قیمت گوشی آیفون تیر 1402

محصولات اپل، همیشه محبوبیت زیادی در بازار داشته‌اند و علی‌رغم افزایش قیمت شدید، این برنده هم‌چنان پرطرفدار است. گوشی های سری آیفون 13، جدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌های این برند هستند که می‌توان آن‌ها را در مدل‌های مختلف با ظرفیت‌های متفاوت پیدا کرد. در این میان، برخی از مدل‌های قدیمی‌تر مانند آیفون 11 و آیفون 12 هم همچنان در بازار خرید و فروش می‌شوند، اما طرفداران کمتری دارند.

Untitled

لیست قیمت گوشی سامسونگ تیر 1402

Picture2

بررسی جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ در تیر ماه 1402 نشان می‌دهد که میان‌رده‌های این شرکت، بیشترین طرفدار را در بازار داشته و با ثبات قیمت نسبی در مقایسه با چند ماه گذشته به فروش می‌رسند. از میان محصولات حرفه‌ای‌تر، گلکسی S21 FE و Galaxy A73 بیشترین فروش را در بازار دارند، در حالی که از میان موبایل های میان‌رده، A32 4G یکه‌تازه می‌کند.

از بین گوشی‌های جدید سامسونک، گلکسی A14 با مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب و قیمت عالی، در مدت زمانی کوتاه توانسته به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شود. این تلفن هوشمند به نمایشگری 6.6 اینچی مجهز شده و اندروید 13 در کنار رابط کاربری One UI Core 5، سیستم نرم‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند. نسخه پایه این گوشی، 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم دارد و چیپست Helio G80 مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای، انجام تمام کارهای روزمره در این گوشی را آسان می‌کند.

Untitled

لیست قیمت گوشی پوکو تیر 1402

اگرچه پوکو هم زیرمجموعه شیائومی به حساب می‌آید، اما به دلیل تنوع بالای مدل‌ها و محبوبیت زیاد، قیمت آن‌ها را به صورت جداگانه در اختیارتان قرار می‌دهیم. 

از میان گوشی های قدرتمند و جدیدی که با برند پوکو به فروش می‌رسند، خانواده X5 فروش بسیار بالایی در بازار داشته و با مشخصات سخت‌افزاری عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش از کار کردن با یک تلفن هوشمند را برای کاربران رقم می‌زنند. اگر دلیلی برای پرداخت هزینه‌های بالا نمی‌بینید هم می‌توانید سراغ Poco C40 بروید؛ تلفن هوشمندی که با صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی، باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپری و پردازنده هشت هسته‌ای، تمام نیازهای اولیه شما را مرتفع خواهد کرد.

Untitled

لیست قیمت گوشی هواوی و آنر تیر 1402

Picture3

مناسب بودن قیمت گوشی‌های هواوی و آنر در بازار فعلی باعث شده تا بسیاری از افراد، برای خرید محصولات این برند ترغیب شوند. این دو برند بیشتر روی محصولات میان‌رده تمرکز داشته و تلاش می‌کنند تا تلفن‌های هوشمند خود را با امکانات و ویژگی‌های رقابتی در اختیار کاربران قرار دهند.

در این بین، آنر X5 که حدودا شش ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد، با ارزش خرید بسیار بالای خود به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شده است. در کنار صفحه نمایش و باتری بزرگتر، برجسته‌ترین ویژگی این دستگاه را می‌توان پردازنده هشت هسته‌ای آن معرفی کرد؛ ویژگی بسیار خوبی که در کمتر گوشی 3 میلیونی می‌توان آن را پیدا کرد. 

Untitled

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، این روزها تنوع محصولات موجود در بازار تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ به همین دلیل، بهتر است پیش از انتخاب مدل و برند، لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل را داشته باشید تا تصمیم‌گیری برای تهیه گوشی جدید، راحت‌تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان