//
کدخبر: ۴۳۷۹۸۹ //

وام قرض الحسنه با تحویل فوری ویژه شب یلدا + شرایط

آزیتا همتیان، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور درباره ساماندهی مشاغل خانگی گفت: در حوزه مشاغل خانگی اکثر متقاضیان زنان سرپرست خانوار از دهک های پایین جامعه هستند. عمده کسانی که مخاطب ما هستند از دهک های پایین جامعه هستند. در استان های کم برخوردار آمارها بالاتر و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست هستند.

وام قرض الحسنه با تحویل فوری ویژه شب یلدا + شرایط
به گزارش فرتاک نیوز،

مطابق آمارها در سال ۱۴۰۱ هدفگذاری ۱۰۰هزار شغل خانگی ایجادی داشتیم که به ۱۰۳هزار شغل رسیدیم.برای امسال هدفگذاری برای ایجاد ۱۵۰هزار شغل داشتیم ، تا کنون مطابق آمارها حدود ۱۴۰هزار شغل ایجادی برای این حوزه ثبت شده است. بیشتر از ۸۵۰هزار شغل آمارداریم، حدود یک میلیون نفر صاحب مشاغل خانگی در کشور هستند.

همتیان افزود:۵۱۲ رسته مشاغل خانگی داریم. قبل از شروع کار دولت سیزدهم حدود ۳۰۰ رشته داشتیم. اما در این دولت تعدادی رشته افزوده و شناسایی شده است. در طی این ۲سال فعالیت دولت دو جلسه مهم ستاد ساماندهی مشاغل خانگی را برگزار کردیم.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور اظهار داشت: در دهه گذشته ۹همت تسهیلات به این حوزه پرداخت شد. اما در این دولت در حوزه مشاغل خانگی پشتیبان مجوزها مدل کارفرمایی است و به افراد کارآفرین ۴ میلیارد تومان به‌ازای اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر پرداخت می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان