//
کدخبر: ۳۹۰۰۰۶ //

حال و هوای قیمت‌ بازار میوه در آستانه عید

قیمت‌ میوه‌های پرمصرف مانند سیب، انواع پرتقال و موز نسبت به هفته قبل افزایش یافته است در این میان وزارت جهاد اعلام کرده که میوه عید را ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد کرد.

حال و هوای قیمت‌ بازار میوه در آستانه عید
به گزارش فرتاک نیوز،

در جدیدترین قیمت هایی که توسط اتحادیه مرکزی بارفروشان از قیمت‌های میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شده حاکی از این است که قیمت‌ها با نزدیک شدن به عید روند افزایشی به خود گرفته است.

براساس این گزارش، قیمت‌ میوه‌های پرمصرف مانند سیب، انواع پرتقال و موز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که عمده فروشی است نسبت به هفته قبل افزایش یافته است بر این اساس قیمت سیب لبنانی زرد و قرمز از کیلویی ۱۵ هزار تا ۴۵ هزار تومان در این بازار متغیر است قیمت انواع پرتقال شمال و جنوب از کیلویی ۱۰ هزار تا ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

*کاهش قیمت پیاز

قیمت سایر میوه‌ها هم در این بازار نسبت به هفته‌های قبل اندکی افزایش یافته است در این بازار قیمت برخی سبزی‌ها کاهشی بوده به طوری که پیاز که هفته‌های گذشته در این بازار بیش از کیلویی ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رفت اکنون به کیلویی ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان رسیده است.

*رکورد زنی قیمت میوه‌های وارداتی

نکته قابل توجه در این بازار رکوردزنی قیمته انواع میوه‌های وارداتی است به طوری که یک کارتون آناناس تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته میشود قیمت موزر وارداتی اکوادور هم کلی ۶۴ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به شرح است:

 

حال و هوای قیمت‌ بازار میوه در آستانه عید

 

گفتنی است قیمت‌ها در این بازار به دلیل اینکه عمده فروشی است پایین تر از قیمت سطح بازار است بر اساس مصوبه مغازه داران مجاز هستند بر اساس فاکتور خرید تا ۳۰ درصد در مغازه‌ها روی این قیمت‌ها اضافه کنند اما گزارش‌ها حاکی از این است که این افزایش قیمت بعضاً تا ۱۰۰ درصد هم وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان