//
کدخبر: ۳۲۵۱۷۴ //

نخستین روز پاییز و قیمت میوه در میادین تهران

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران همزمان با اولین روز پاییز اعلام شد که بر اساس آن در حال حاضر، اختلاف قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر به ۳۸ درصد می‌رسد.

نخستین روز پاییز و قیمت میوه در میادین تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در حال حاضر، به ترتیب انبه با قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان، گلابی شاه میوه با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان و انجیر زرد با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان گران‌ترین میوهدها هستند.

همچنین به ترتیب هندوانه با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و ۸۰۰ تومان، خربزه و ملون با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۴۰۰ تومان و طالبی و گرمک با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۹۰۰ تومان، ارزان‌ترین میوه‌های میادین میوه و تره بار تهران است. 

قیمت انواع میوه‌های پر تقاضا در میادین میوه و تره بار نیز شامل انار هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان، سیب گُلاب و عروس هر کیلوگرم ۹ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان، گلابی هر کیلوگرم ۲۷ هزار توما، هُلو هر کیلوگرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، انگور هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی و گرمک هر کیلوگرم هشت هزار و ۹۰۰ تومان، خربزه و ملون هر کیلوگرم هشت هزار و ۴۰۰ تومانه، هندوانه هر کیلوگرم پنج هزار و ۸۰۰ تومان و موز هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۶۰ میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان