//
کدخبر: ۲۵۱۷۹۶ //

قیمت میوه های تنظیم بازاری کاهش یافت+ نرخ انواع میوه

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال تنظیم بازاری از ۶ هزار تومان به ۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت میوه های تنظیم بازاری کاهش یافت+ نرخ انواع میوه
به گزارش فرتاک نیوز،

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار اظهار کرد: قیمت میوه های تنظیم بازاری 500 تومان کاهش یافت به طوری که قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال از 6 هزار تومان به 5500 تومان تغییر کرد.

وی افزود: در ابتدا کارگروه تنظیم بازار قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم پرتقال و سیب را برای مصرف کننده را 6 هزار تومان تعیین کرده بود اما با توجه به اینکه نرخ  آن مناسب  نبود استقبال خوبی صورت نگرفت و در نتیجه نرخ این میوه ها دوباره توسط دولت کاهش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: در روز های گذشته به دلیل شایعه قرنطینه و تعطیلی فروشگاه ها و به تبع آن  افزایش یکباره  تقاضای به وجود آمده قیمت ها بالا رفته بود که با عرضه میوه های تنظیم بازاری  بازار آرام آرام گرفته است.

وی اظهار داشت: قیمت هرکیلوگرم پرتقال و سیب تنظیم  بازار برای توزیع کنندگان 5500 تومان است؛ این محصولات در برخی از غرفه های میدان مرکزی میوه و تره بار نیز به همین قیمت و حتی زیر قیمت اختیار فروشندگان قرار میگیرد.

کارگر گفت: قیمت هر کیلو گرم خیار در میدان مرکزی میوه و تره بار با 500 تومان، موز 16 تا 22 هزار تومان،کیوی 7,500 تومان تا 11 هزار تومان و نارنگی با توجه به تنوعی که دارد با قیمت های متنوع به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم نارنگی در خرده فروشی های تهران 10 تا 30 هزار تومان به فروش میرسد.

نرخ های یاد شده د میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت عمده فروشی بوده و خرده فروشان می توانند این نرخ ها را تا 30 در صد افزایش قیمت در سطح خرده فروش عرضه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان