//
کدخبر: ۳۸۲۳۲۱ //

تجلیل از دکتر محمدعلی یارتبار اقتصاددان برتر و مدیر مالی نمونه در جزیره کیش+فیلم و تصویر

در کمپین بزرگ یکصد بنیان‌گذار و برند شایسته که در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا‌‌‌ شد، از دکتر محمد علی یارتبار تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از دکتر محمدعلی یارتبار اقتصاددان برتر و مدیر مالی نمونه در جزیره کیش+فیلم و تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

کمپین بزرگ یکصد بنیان‌گذار و برند شایسته همزمان با برگزاری همایش مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا‌‌‌ شد.

این رویداد را جمعی از اساتید عالی‌رتبه، مسوولان و مقام‌‌‌های اجرایی کشور و همچنین مدیران مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی همراهی و راهبری کردند.  

در این رویداد که با حضور اساتیدی چون دکتر مجید طاهریان فرد، دکتر امیرطاها سلامی، دکتر سوگل مشایخی، سالومه زریه، دکتر رضا رضایی و دکتر فریدون فارغ برگزار شد، از بنیان‌گذاران، مدیران بنگاه‌‌‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، بازرگانی و خدماتی فعال حاضر در این گردهمایی که توانسته‌‌‌اند با توجه به شرایط سخت اعمال شده حاصل از تحریم‌ها، فعالیت‌های ارزشمند و فزاینده‌‌‌ای در عرصه‌‌‌های تولیدی، معدنی، بازرگانی و خدماتی داشته باشند و شایستگی خود را ارائه کنند، تقدیر به عمل آمد.

 از مهمانان ویژه این همایش جناب آقای دکتر محمدعلی یارتبار معاون مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهر کرمانشاه را می توان نام برد که به عنوان اقتصاددان برتر معرفی و با اهدای مدال بنیانگذار شایسته و تندیس مدیریت مالی به سبک مدیران جهانی مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است دکتر محمدعلی یارتبار دانش آموخته‌ی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش اقتصاد و بازاریابی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران، دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه کاکاسوس گرجستان و مدرک هم سطح دکتری در رشته اقتصاد گرایش اقتصاد مالی از موسسه بین‌المللی هاروارد پرتو دانش می‌باشد.

- از سوابق علمی دکتر یارتبار می توان به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سال ۱۳۹۹ از وزیر اقتصاد و دارایی

- مدرس دانشگاههای استان کرمانشاه، تالیف سه جلد کتاب و چاپ مقالات متعدد ISI در مجلات اروپا با موضوعیت اقتصاد و بازاریابی اشاره کرد.

وی هم چنین عضو اصلی مجمع کمیسیون معاونین مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهرهای کشور، ریاست هیات عامل بانک شهر استان کرمانشاه، رئیس هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری کلانشهر کرمانشاه و نایب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

محمد علی یارتبار

محمد علی یارتبار

محمد علی یارتبار

محمد علی یارتبار

محمد علی یارتبار

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان