//
کدخبر: ۳۸۱۸۲۹ //

تجلیل از دکتر الهام اکبری بنیانگذار شایسته در حوزه‌ی تولید، ورزش و رسانه

در همایش مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی که در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا‌‌‌ شد از دکتر الهام اکبری تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از دکتر الهام اکبری بنیانگذار شایسته در حوزه‌ی تولید، ورزش و رسانه
به گزارش فرتاک نیوز،

در کمپین بزرگ یکصد بنیان‌گذار و برند شایسته که همزمان با برگزاری همایش مدیریت و رهبری به سبک مدیران جهانی در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، از دکتر الهام اکبری تجلیل بعمل آمد.

این رویداد را جمعی از اساتید عالی‌رتبه، مسوولان و مقام‌‌‌های اجرایی کشور و همچنین مدیران مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی همراهی و راهبری کردند.  

در این رویداد که با حضور اساتیدی چون جناب دکتر مجید طاهریان فرد، دکتر امیرطاها سلامی،  دکتر سوگل مشایخی،خانم سالومه زریه، دکتر رضا رضایی و دکتر فریدون فارغ برگزار شد از بنیان‌گذاران، مدیران بنگاه‌‌‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، بازرگانی و خدماتی فعال حاضر در این گردهمایی که توانسته‌‌‌اند با توجه به شرایط سخت اعمال شده حاصل از تحریم‌ها، فعالیت‌های ارزشمند و فزاینده‌‌‌ای در عرصه‌‌‌های تولیدی، معدنی، بازرگانی و خدماتی داشته باشند و شایستگی خود را ارائه کنند، تقدیر به عمل آمد.

 از مهمانان ویژه این همایش دکتر الهام اکبری رئیس کمیسیون جذب ایده، ابتکارات و فناوری اطلاعات شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور را می توان نام برد که به عنوان کارآفرین نمونه در حوزه‌ی تولید، ورزش و رسانه معرفی و با اهدای مدال بنیانگدار شایسته و تندیس رهبری به سبک مدیران جهانی مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است الهام اکبری رئیس کمیته‌ی زنان انجمن علمی بازاریابی ایران و مشاور اتاق اصناف ایران را در کارنامه ی کاری خود دارد.

الهام اکبری

الهام اکبری

الهام اکبری

الهام اکبری

الهام اکبری

الهام اکبری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان