تاریخ انتشار: 1401/10/12 16:16
نادر دارستانی سردبیر فرتاک ورزشی:
کد خبر: 12167

آقای سجادی؛دلیل سفارش آقای شجیع به دبیرشورای عالی مناطق آزاد چیست ؟!

براساس شنیده‌ها، وزیر ورزش و جوانان برای ادامه حضور رضا شجیع در منطقه آزاد کیش پیگیری‌های جدی داشته است.
آقای سجادی؛دلیل سفارش آقای شجیع به دبیرشورای عالی مناطق آزاد چیست ؟!

براساس شنیده‌ها، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود روزگاری در کیش مسئولیت امور ورزش این منطقه آزاد را برعهده داشته است، طی تماسی با آقای عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد ایران، سفارش رضا شجیع مدیرکل حوزه مدیرعامل منطقه آزاد کیش را نموده است تا او هم چنان به مسئولیتی که در کیش برعهده دارد، ادامه  دهد.

حال سوال این است که آقای سجادی بعنوان وزیر ورزش و جوانان چرا باید نسبت به ادامه حضور این مدیر،  آن هم در جایی که هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد، اصرار داشته باشد؟
چه رابطه‌ای بین آقای رضا شجیع که علاوه بر این مسئولیت، سرپرستی فدراسیون‌های دریایی و ساحلی را هم برعهده گرفته است و آقای سجادی وجود دارد که ایشان اقدام به این کار کرده است؟

آقای وزیر؛ آگر این احساس را دارید که آقای شجیع مدیرتوانمندی می‌باشد و بایستی از حضور او در مناصب اداری و مدیریتی بهره برد، چرا او را در وزارت خانه عریض و طویل خود بکار نمی‌گیرید؟

جان کلام این که امیدواریم آقای وزیر پاسخ مناسبی به این سوال داشته باشد و این را بداند که بهتر است در حوزه مسئولیت خود اقدامات اصلاحی را انجام بدهد و کاری به دیگر حوزه‌ها که هیچ ارتباطی با مدیریت او ندارد نداشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4veqb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار داغ جام جهانی قطر/ از تهدید لیونل مسی تا عذر خواهی سرمربی آمریکا
در فرتاک ورزشی برنامه همراه با جام جهانی قطر ببینید؛