//
کدخبر: ۳۶۹۵۷۶ //

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۱ مهر

در حالی که برخی معامله گران انتظار رشد قیمت دلار در روز جاری را دارند،‌ گروه دیگری معتقدند، بازارساز اجازه کانال شکنی به نوسان گیران ارزی را نخواهد داد.

پیش بینی قیمت دلار امروز 11 مهر
به گزارش فرتاک نیوز،

بازارساز با شدت بخشیدن عرضه ارز مانع از آن شد که دلار بالای مرز ۳۳ هزار تومانی پیش روی زیادی بکند قیمت دلار در روز گذشته 100 تومان بالا رفت حال انکه در روز شنبه 1100 تومان افزایش یافته بود. به باور برخی فعالان،‌ کندی رشد قیمت دلار می تواند تا حدی از التهاب بازار بکاهد. با این حال، از نگاه تحلیل گران فنی تا زمانی که دلار بالای محدوده مقاومتی ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان حضور دارد، می توان انتظار افزایش بیشتر قیمت این ارز را داشت.

نگاه دوگانه به رفتار قیمت دلار

نگاه دو گانه ای برای رفتار دلار در روز جاری میان معامله گران وجود دارد. گروهی باور دارند، بازار در روز جاری با تکذیب خبر آزادسازی دارایی های ارزی بلوکه شده در مسیر رشد قرار خواهد گرفت. شنبه شب برخی منابع داخلی گزارش دادند که منابع ارزی ایران در کره جنوبی قرار است که ازاد شود. روز یک شنبه این خبر توسط آمریکایی ها حداقل به صورت علنی تایید نشد و یکی از خبرنگاران آمریکایی نیز عنوان کرد که قرار نیست منابعی آزاد شود. این خبر مورد توجه برخی بازیگران افزایشی قرار گرفت و تا حدی انتظارات نزولی را در بازار کمرنگ تر از ابتدای روز یک شنبه کرد.

در حالی که برخی معامله گران انتظار رشد قیمت دلار در روز جاری را دارند،‌ گروه دیگری معتقدند، بازارساز اجازه کانال شکنی به نوسان گیران ارزی را نخواهد داد. آن ها باور دارند سطح عرضه ارز به اندازه ای است که حداقل در کوتاه مدت امکان وقوع نوسان معنادار افزایشی را دشوار می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان