//
کدخبر: ۳۶۹۳۷۰ //

ورود دلار به کانال ۳۲ هزار

بازار ارز در شروع معاملاات نقدی امروز شنبه 9 مهر ماه شاهد ورود قیمت دلار به کانال 32 هزار تومان بود .

ورود دلار به کانال 32 هزار
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار ارز تهران در شروع معاملات نقدی امروز شنبه 9 مهر ماه شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ دلار امروز وارد کانال 32 هزار تومان شد و در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا 400 تومان بالاتر بود.

هر برگ اسکناس آمریکایی امروز بر روی 32 هزار و 300 تومان قرار گرفت. آخرین باری که نرخ دلار در کانال مذکور معامله شده بود به تیر1401 برمی گردد .

البته امروز دلار در بازار ارز هرات هم وارد کانال 32 هزار تومان شد و به قیمت 32 هزار و 150 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز پنجشنبه گذشته بیش از 500 تومان افزایش را نشان می دهد .

در سلیمانیه هم نرخ دلار غوغا به پا کرد. قیمت دلار در بازار یاد شده امروز از دو مرز مقاومتی عبور کرد و به یه قدمی مرز مقاومتی 32 هزار و 800 تومان نزدیک شده است.

قیمت دلار در بازار سلیمانیه امروز 32 هزار و 740 تومان بود که با قیمت نقدی روز پنجشنبه گذشته بیش از 600 تومان رشد کرده است.

به نظر می رسد بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال های ضد و نقیض برجامی بازار ارز تهران نسبت به توافق برجام بدبین شده و در کنار بازارهای همسایه علت در رفتن فنر قیمت دلار در بازار امروز همین عوامل باشد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان