//
کدخبر: ۳۵۰۷۹۴ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان‌ استان کرمانشاه خبر داد؛

نظارت ۵۱ تیم بازرسی به منظور جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار کالا

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان‌ استان کرمانشاه از نظارت ۵۱ تیم بازرسی به منظور جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار کالا خبر داد.

نظارت ۵۱ تیم بازرسی به منظور جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار کالا
به گزارش فرتاک نیوز،

به منظور جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار در کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج، قند، شکر، مواد پروتئینی و ... ۵۱ تیم بازرسی مرکب از ۲۸ تیم مربوطه به شهر کرمانشاه و ۲۳ تیم بازرسی در سطح شهرستان‌ های تابعه استان فعال بوده و بر بازار نظارت دارند.

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان‌ این اداره کل با بیان مطالب فوق افزود: تنها در یک روز کاری در دوشیفت صبح و بعدازظهر بیش از ۵۸۱۶ مورد بازرسی از سطح بازار استان توسط بازرسان صمت انجام شده که در این راستا بیش از ۶۱۳ پرونده تخلفاتی تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع  شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد: عمده این تخلفات احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی،عدم درج قیمت و ... است.

بیگلری درپایان یاد آور شد: با توجه به پایش و رصد بازار در این ایام توسط بازرسان، همه کالاها بالاخص کالاهای اساسی در بازار استان وجود دارد و هیچ مشکلی از لحاظ تامین این کالاها در سطح عرضه وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان