//
کدخبر: ۳۵۰۳۵۳ //

بهترین کاربرد دوج کوین از زبان خالق آن

شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto)، خالق دوج کوین معتقد است که ساده ترین و بهترین کاربرد دوج کوین استفاده از آن برای انعام است. بنیانگذار دوج کوین این را پس از پرداخت انعام با mydogetip بیان کرد.

بهترین کاربرد دوج کوین از زبان خالق آن
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیرا، بحث های متعددی در مورد موارد استفاده از دوج کوین مطرح شده است. به گفته بنیاد دوج کوین، تنها هدف آنها این است که دوج کوین را به ارز جهانی مورد قبول برای پرداخت کالا و خدمات تبدیل کنند.

اخیرا، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل تسلا، اعلام کرد که اگر کسب‌وکارهای بیشتری آن را بپذیرند، دوج کوین ممکن است سود بیشتری به دست آورد. او همچنین از ایده انعام به عنوان یک کاربرد خوب تمجید کرد و اظهار داشت که استفاده از دوج کوین برای پرداخت انعام “خوب” خواهد بود. با این حال، ماسک استدلال می کند که با وجود موارد استفاده بالقوه در بخش Web3، ایجاد پلی بین اتریوم و بیت کوین مورد نیاز نیست.

پس از اینکه توییتر در سال گذشته ویژگی‌ پرداخت انعام با بیت‌کوین و اتریوم راه‌اندازی کرد، بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران DOGE، علناً از توییتر خواست تا پرداخت انعام با DOGE را نیز اجرا کند. بسیاری بر این باورند که اگر ماسک کنترل پلتفرم رسانه های اجتماعی توییتر را به دست آورد، این پلتفرم دوج کوین را نیز با خود ادغام خواهد کرد.

این امر ممکن است به این دلیل باشد که مدیر عامل تسلا قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد به کاربران اجازه دهد هزینه اشتراک توییتر آبی را با دوج کوین پرداخت کنند.

دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰/۱۲۶ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۵/۷۹ درصد کاهش یافته است. دوج کوین در کنار بقیه آلت کوین های بازار در یک فروش گسترده سقوط کرد. دوج کوین اکنون از نظر ارزش بازار، بر اساس داده‌ های CoinMarketCap، در رتبه دوازدهم قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان