//
کدخبر: ۳۴۳۸۹۸ //

پیش بینی جذاب از بازار رمزارزها / قیمت بیت کوین بالا می رود؟ .

امروز یک شنبه ۲۲ اسفند بیت کوین و اتریوم در بازارهای جهانی نوسانات کمی داشتند.

پیش بینی جذاب از بازار رمزارزها / قیمت بیت کوین بالا می رود؟ .
به گزارش فرتاک نیوز،

بیت کوین امروز با افت کمتر از یک درصدی، حوالی قیمت ۳۹۰۰۰ دلار معامله می شود. قیمت گاهی به کمتر از این عدد می رسد و گاهی هم بالای آن می رود. اما فاصله زیادی از ۳۹۰۰۰ دلار نگرفته و بازار فعلا کم نوسان است.

درست مثل نوسانات بازار که کاهش یافته، ارزش معاملات هم کاهشی شده و امروز ارزش معاملات بیت کوین ۱۴ میلیارد دلار است. ارزش بازار این ارز به ۷۳۹ میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی بیت کوین هم عدد مثبت یک درصد را نشان می دهد.

اخیرا دوباره خوش بینی ها درباره بیت کوین افزایش یافته و هدف های قیمتی بالایی برای آن اعلام می شود. استیو وزنیاک، هم بنیان گذار اپل اعلام کرده بیت کوین می تواند به قیمت ۱۰۰ هزار دلار برسد و این در حالی است که در آمریکا همچنان سخت گیری هایی درخصوص ارزهای دیجیتال وجود دارد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روز گذشته درخواست عرضه ۲ صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین را رد کرد که اگر با این درخواست ها موافقت می شد، به دلیل خریدهای این دو صندوق ممکن بود نوسانات مثبتی را در قیمت بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان شاهد باشیم.

کاهش عجیب ارزش معاملات اتریوم

اتریوم هم امروز نوسانات کوچکی داشته و هم اکنون قیمت آن حدود ۲۵۷۰ دلار است. اتریوم با افت حدود دو درصدی، ارزش معاملات بسیار کمی را ثبت کرده است. طی شبانه روز گذشته حدود ۶ میلیارد دلار اتریوم معامله شده که این رقم در یکی دو ماه گذشته بی سابقه است.

ارزش بازار اتریوم هم اکنون ۳۱۰ میلیارد دلار است. بازدهی هفتگی آن هم حدود منفی یک درصد را نشان می دهد.

کدام نمادها در یک هفته گذشته بیشترین بازدهی را داشتند؟

به دلیل منفی بودن بیت کوین، امروز اکثر آلت کوین ها هم منفی هستند اما تعداد نمادهای مثبت هم کم نیست. چند ارز هم رشدهای خوبی کرده اند. THORChain با رشد ۹ درصدی، بهترین ارز در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار بوده. پس از آن هم مونرو با رشد ۳ درصدی قرار دارد.

اما در میان نمادهای منفی، فانتوم با افت ۴ درصدی و ترا و الروند با افت ۳ درصدی منفی ترین نمادها در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار هستند.

در مقایسه بازدهی هفتگی نمادها هم بالاخره ویوز جایگاه اول را از دست داد و به رده دوم رسید. هم اکنون THORChain با ۴۳ درصد رشد و ویوز با ۴۲ درصد رشد، در رده های اول و دوم برترین ارزها در مقیاس هفتگی هستند. البته «زی کش» هم با رشد ۳۵ درصدی در هفته گذشته، عملکردی خوب را ثبت کرده است.

افت ۳۱ درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت حدود نیم درصدی به ۱.۷۴ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم کاهشی چشمگیر داشته و عدد ۵۱ میلیارد دلار را نشان می دهد.

در بخش معاملات دیفای هم با کاهش ارزش معاملات مواجه هستیم و تابلو معاملات، عدد ۷ میلیارد دلار را نمایش می دهد. استیبل کوین ها هم در شبانه روز گذشته ۴۲ میلیارد دلار معامله شده اند که معادل ۸۲ درصد از ارزش کل معاملات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان