//
کدخبر: ۳۴۶۱۹۵ //

سیگنال مهم بیت کوین برای صعود

بیت کوین مجددا در کانال 46000 دلار معامله می شود و وضعیت نسبتا خوبی دارد. اتریوم هم در قیمت های حدود 3500 دلار در حال معامله است.

سیگنال مهم بیت کوین برای صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

بیت کوین طی شبانه روز گذشته با رشد بیش از یک درصدی، مجددا وارد کانال 46000 دلار شده و هم اکنون در قیمت حدود 46600 دلار معامله می شود. اما بازدهی هفتگی بیت کوین همچنان منفی است و افرادی که یک هفته قبل آن را خریده اند، در حال حاضر حدود 2 درصد در زیان هستند.

ارزش بازار بیت کوین به 886 میلیارد دلار رسیده و در شبانه روز گذشته هم بیش از 30 میلیارد دلار معامله در این ارز انجام شده است.

امروز آمار جالبی درباره حجم بیت کوین های عرضه نشده طی یک سال گذشته منتشر شد. طبق این آمار، درصد عرضه بیت کوین که حداقل یک سال جابجا نشده به بالاترین میزان در تاریخ خود نزدیک می شود. معمولا در تاریخ معاملات بیت کوین، زمانی که این آمار به مقادیر بالا می رسد، بیت کوین هم رشد می کند که اکنون در چنین شرایطی قرار داریم.

اتریوم درگیر شکستن یک مقاومت

اتریوم هم امروز مثبت است و با رشد حدود یک درصدی، در قیمت حدود 3520 دلار معامله می شود. ارزش بازار اتریوم به 423 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن هم در شبانه روز گذشته بیش از 16 میلیارد دلار بوده است.

طبق تحلیلی که newsbtc منتشر کرده، اتریوم در حال حاضر درگیر عبور از یک سطح مقاومتی است و درصورتی که بتواند از 3580 دلار عبور کرده و بالای آن تثبیت شود، می تواند یک حرکت صعودی جدید را آغاز کند و تا 3750 دلار بالا برود.

سقوط ویوز به دلیل سقوط یک استیبل کوین

آلت کوین ها امروز تقریبا به تعداد مساوی، مثبت و منفی شده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، تقریبا نیمی از نمادها مثبت و نیمی دیگر هم منفی هستند.

منفی ترین نماد امروز ویوز است که با کاهش 21 درصدی مواجه شده. دلیل این افت ویوز، خطای فنی در یک استیبل کوین است. استیبل کوین USDN که توسط تیم ویوز توسعه داده شده، به دلیل ایجاد یک خطای فنی در کد خود تا قیمت 0.85 دلار افت کرد و این در حالی است که استیبل کوین ها همیشه در حدود قیمت یک دلار معامله می شوند و تغییرات قیمت آن ها در حد هزارم درصد است نه 15 درصد! پس از سقوط قیمت این استیبل کوین، تیم ویوز و مدیرعامل آن توسط فعالان بازار به اداره یک طرح پانزی متهم شدند و همین موضوع باعث سقوط قیمت ویوز شده است.

در میان نمادهای مثبت هم امروز تورچین با رشد 6 درصدی بهترین عملکرد را دارد. مونرو، دوج کوین و نیر پروتکل هم با رشد 5 درصدی عملکرد خوبی داشته اند.

دامیننس بیت کوین به 41 درصد رسید

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد حدود نیم درصدی به 2.16 تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات هم با رشد 9 درصدی، عدد 105 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته بیش از 14 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 87 میلیارد دلار معامله شده اند.

دامیننس بیت کوین هم که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزها است، با رشدی جزئی به عدد 41 درصد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان