//
کدخبر: ۳۴۹۳۹۹ //
هرچه زودتر از مردم عذرخواهی کنید

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان و سازمان استاندارد + ویدئو

رئیس پلیس راهور با انتقاد از خودروسازان و سازمان استاندارد از آنها خواست از مردم عذرخواهی و پاسخگو باشند

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان و سازمان استاندارد + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

مدتی است موضوع کیفیت خودروهای داخلی و لزوم بالا رفتن آن درصدر اخبار قرار گرفته و خودرو سازان و مسئولان مرتبط با صنعت خودرو را با چالشی رسانه ای مواجه کرده است، چالشی که جرقه آن از تصادفات زنجیره ای در بهبهان و باز نشدن ایربگ تعدادی از خودرو ها آغاز شد.

 سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا طی چند ماه اخیر مصاحبه هایی در زمینه کیفیت پایین خودروها ی تولید داخل داشت و به شدت از ضعف ایمنی در این محصولات انتقاد کرد. 

 انتقادات نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان تا جایی ادامه یافت که منجر به دخالت سید ابراهیم رئیسی جمهور شد و وی  در بازدید از ایران خودرو فرمان 8 ماده ای را برای تحول در صنعت خودرو  صادر کرد.

روند انتقادات پلیس از پایین بودن کیفیت خودروها همچنان ادامه داشت که این روند واکنش اسلام پناه رئیس سازمان استاندارد را در پی داشت و وی در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از پلیس راهور عنوان کرد که ژنرال های سلبریتی باید به وظایف قانونی خود عمل کرده و شان پلیس را با مصاحبه های جنجالی خراب نکند.

این صحبت های رئیس سازمان استاندارد واکنش سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور را در پی داشت و وی به تشریح برخی از کم کاری هایی که در حوزه نظارت و تولید خودرو در کشور است پرداخت که در این ویدیو مشاهده می کنید

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: عصر ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان