//
کدخبر: ۳۴۸۰۱۰ //

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعمال می‌شود

ربیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به‌منظور برقراری سهولت در رفت وآمد شرکت کنندگان در مراسم شب قدر درگلستان شهدای اصفهان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعمال می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان ، سرهنگ علی مولوی  روز چهارشنبه افزود: ماموران پلیس راهور شهرستان اصفهان از ساعت ۲۱ قبل از برگزاری مراسم در محدوده گلستان شهدا مستقر می شوند تا بر رفت وآمد مردم مدیریت و از ترافیک جلوگیری شود.
وی اظهار داشت:: برای امشب ۳۱ فروردین و همچنین  دوم و چهارم اردیبهشت از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم در تکایا و ورودی های برگزاری مراسم در گلستان شهدا اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود.
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: محدودیت ترافیکی گلستان مشهدا از میدان لاوی و میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و توقف در این حریم ممنوع است.  
وی گفت: همچنین در صورت نیاز برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در رینگ‌های بعد از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار از ساعت ۲۱ محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
سرهنگ مولوی  همچنین به شهروندان تاکید کرد که با توجه به برنامه ریزی اتوبوسرانی برای جابه جایی اهالی اصفهان به محل برگزاری مراسم شب های قدر از استفاده از وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و برای شرکت در مراسم شب های قدر از وسایل نقلیه عمومی ااستفاده کنند تا با ترافیک روبرو نشوند.
 وی با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و دیگر محل‌های تعیین شده ممنوع است، گفت: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان