//
کدخبر: ۳۴۷۸۵۱ //

۸۰۰هزار نفر مشمول لایحه رتبه بندی معلمان می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۰۰هزار نفر در کشور مشمول لایحه رتبه‌بندی معلمان هستند.

۸۰۰هزار نفر مشمول لایحه رتبه بندی معلمان می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

یوسف نوری در حاشیه سفر یک روزه به اردبیل اظهار کرد: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تدوین شده و برخی ایرادات موجود در ۲ جلسه آتی برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان را ابلاغ کرده است، تصریح کرد: ۶۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح مصوب شده که ۸۰۰ هزار نفر از معلمان را پوشش خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اختصاص این اعتبار نشان از توجه ویژه دولت، مجلس و شورای نگهبان به معلمان است، گفت: فرصت ما برای ارائه آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان به پایان رسیده که امیدواریم ایرادات موجود در طرح به زودی مرتفع شود.

نوری یادآور شد: از ۳۱ شهریور سال گذشته این طرح در حال اجراست.

وی با تقدیر از معلمان و اولیای آموزش و پرورش در استان‌ها افزود: با بازگشایی مدارس بعد از فروکش کردن کرونا، شاهد آموزش حضوری دانش‌آموزان در ۹۲ درصد مدارس هستیم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هشت درصد باقیمانده به دلیل ترس و نگرانی خانواده‌ها در مدرسه حاضر نشدند که امیدواریم با برطرف شدن استرس اولیا، تمامی آموزش‌ دانش‌آموزان به صورت حضوری بوده و خود را برای امتحانات خردادماه آماده کنند.

وی اضافه کرد: در سفر به استان‌های متعدد که در راستای بررسی وضعیت نظام تعلیم و تربیت انجام می‌شود، تلاش می‌کنیم تا برای مشکلات و نارسایی‌های موجود در مسیر آموزش حضوری چاره‌اندیشی کرده و با درایت مدیریت صحیح از فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

نوری بیان کرد: اولیای مدارس تمرکز جدی خود را برای آموزش دانش‌آموزان به کار می‌گیرند تا بتوانیم خلأهای تعطیلی ۲ ساله کرونا را از حیث آموزش جبران کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود و ما به دانش‌آموزان و اولیای مدارس توصیه کردیم در صورت وجود حتی اندکی از علایم بیماری، دانش‌آموزان از مراجعه به مدارس خودداری کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ‌از ۱۴ فروردین تا امروز که مدارس حضوری شده، هیچ یک از کلاس‌ها به دلیل ابتلای بیش از حد و غیرمعمول تعطیل نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان