//
کدخبر: ۳۳۱۱۲۸ //

جدیدترین قیمت خودروهای سایپا در بازار+ جدول

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰ همزمان با توقف قیمت پرتیراژهای ایران خودرو سایپایی ها نیز امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

جدیدترین قیمت خودروهای سایپا در بازار+ جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 استپ قیمت خودرو در بازار امروز همزمان شد با نزولی شدن قیمت دلار در بازار؛ روندی که بیانگر آن است که هرچند عوامل همانند عرضه می تواند بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد، اما دلار همچنان عامل اصلی اثرگذار در بازار محسوب می شود.

به گفته فعالان بازار خودرو نزولی شدن قیمت دلار از یک سو و خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده از سوی دیگر موجب شد تا بازار سایپایی ها امروز استپ کند. فعالان بازار خودرو در ادامه بر این نکته نیز تاکید می کنند که خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده هر چند توانست بازار را کمی آرام کند، اما تاثیری در روند عرضه نداشت، بطوریکه در حال حاضر بازار همچنان با کمبود عرضه در کنار تقاضا روبرو است.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «تیبا ۲ معمولی» که روز گذشته با افزایش ۳ میلیونی تومانی در بازار عرضه شده بود، امروز همانند سایر خودروهای سایپا بدون تغییر و با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیبا صندوقدار» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت ۱۶۵ میلیون عرضه شد.

«ساینا» هم امروز قیمت خود را در بازار حفظ کرد و ۱۸۱ میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم که هفته گذشته افزایش پی در پی داشته امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۸۶ میلیون در بازار عرضه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان