//
کدخبر: ۳۲۷۰۵۳ //

سقوط ۱۱ میلیونی قیمت شاهین در یک روز! + جدول

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» محصول جدید سایپا امروز با افت شدید روبرو بوده است، این خودرو در یک روز 11 میلیون افت قیمت داشته است.

سقوط 11 میلیونی قیمت شاهین در یک روز! + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

اواخر شهریورماه 1400 و با فک رهن این خودرو در بازار امکان قیمت گذاری آن در بازار فراهم شد و برای اولین بار شاهین در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما قیمت این خودرو در بازار پایدار نبود، بطوریکه خودروی جدید سایپا برخلاف تصورها  چندان مورد استقبال قرار نگرفت و این امر موجب شد تا شاهد افت قیمت این خودرو در بازار باشیم. البته برخی از فعالان بازار پیش فروش خودرو «تارا» رقیب شاهین را نیز یکی از دلایل این افت قیمت ذکر می کنند. 

در کنار عوامل مذکور فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز اشاره می کنند آغاز عرضه این خودرو در بازار از دیگر عواملی است که موجب شده تا قیمت این خودرو نزولی شود، از سوی دیگر تبلغات محدود نیز به گفته فعالان بازار خودرو بر قیمت این خودرو اثرگذار بوده است.

ازریابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که از زمان مشخص شدن قیمت «شاهین» در بازار   امروز 19 مهر 1400 نسبت به روز گذشته افتی 11 میلیونی داشت و قیمت آن به 330 میلیون تومان رسید.

قیمت شاهین از زمان فک رهن این خودرو تا امروز افتی 13 میلیونی را ثبت کرده است. با حساب سرانگشتی می توان گفت «شاهین» از زمان فک رهن تا 19 مهر روزانه 1.5 میلیون تومان ارزان شده است.

شاهین 19

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان