//
کدخبر: ۳۲۶۹۵۳ //

آخرین وضعیت قیمت محصولات ایران خودرو +‌جدول .

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که این بازار با نوسان اندک رو به بالا طی دو روز گذشته برخلاف نرخ دلار حرکت کرده است.

آخرین وضعیت قیمت محصولات ایران خودرو +‌جدول .
به گزارش فرتاک نیوز،

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با وجود آنکه دلار نوسان رو به پایین داشت، اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو ۳ محصول رشد قیمت را تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو انتظار این روزها بیش از هرعامل دیگری در معاملات بازار اثرگذار بوده است. انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار نا اطمینانی در بازار را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد، بطوریکه خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان نمی دهند. با این شرایط می توان گفت نبود یک ثبات نسبی در بازار عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز در میان محصولات ایران خودرو امروز « سمند سورن پلاس »، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز « پژو ۲۰۶ تیپ ۲» با افزایش یک میلیونی در بازار ۲۵۱ میلیون تومان معامله شد. رشد قیمت تیپ ۲ این خودرو در حالی امروز در بازار ثبت شد که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» بدون تغییر قیمت خوردند، قیمت این دو خودرو به ترتیب در بازار امروز ۲۹۵ میلیون تومان و ۲۸۸ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند سورن پلاس» امروز در بازار افزایش یک میلیونی را ثبت کرد و با قیمت ۳۱۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«سمند LX با موتورEF۷» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و بدون افزایش در بازار با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز رشدی یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۴۶۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. با توجه به روند بازار می توان گفت «رانا پلاس» امروز ۲۷۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

قیمت-خودرو

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان