//
کدخبر: ۳۳۰۱۹۵ //

رشد قیمت رانا و دنا در بازار خودرو + جدول قیمت

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز 16 آبان 1400 به «رانا پلاس» و «دنا معمولی» رسید و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.


رشد قیمت رانا و دنا در بازار خودرو + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است در حالی که امروز سایپایی ها با رشد عجیب قیمت در بازار عرضه شدند، در میان محصولات ایران خودرو تنها شاهد رشد قیمت «رانا پلاس» و «دنامعمولی» بوده ایم و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت خوردند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز خانواده «راناپلاس» امروز افزایش 2 میلیون تومانی قیمت در بازار داشت و رشد قیمت «دنا معمولی» هم در بازار به 3 میلیون تومان رسید.  

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار و عرضه قطره چکانی در بازار موجب شده تا شاهد رشد قیمت در بازار خودروهای پرتیراژ باشیم. عرضه محدود خودرو موجب شده تا دارندگان خودروهای صفر نیز تمایلی برای عرضه خودرو در بازار از خود نشان ندهند و با وجود اینکه تقاضا در بازار بسیار محدود است با این حال شاهد رشد قیمت ها در بازار هستیم.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز «رانا پلاس» رشد 2 میلیونی قیمت در بازار داشت و قیمت آن به 280 میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم با افزایش 3 میلیونی در بازار 335 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 
 

با این شرایط می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. در میان خانواده 206 امروز «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 250 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و « پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» نیز هر دو با قیمت 295 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

از سوی دیگر قیمت «سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار 321 میلیون تومان خورد و «سمند LX با موتورEF7  » هم مانند روز گذشته در بازار  275 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم برخلاف مدل معمولی این خانواده امروز تغییر قیمت نداشت و  470 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

ایران 16

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان