//
کدخبر: ۲۷۳۶۵۵ //

امکان نام نویسی الکترونیک بیمه شدگان فراهم شد

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه به منظور مقابله با شیوع کرونا سعی داریم مراجعات حضوری شهروندان به ادارات را کاهش دهیم، گفت: امکان نامنویسی غیر حضوری بیمه شدگان از طریق کارفرمایان میسرشد.

امکان نام نویسی الکترونیک بیمه شدگان فراهم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرتضی سلامی، مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم فعالیت‌های خود را به صورت مجازی انجام دهیم، گفت: درصدد هستیم تا فعالیت‌های الکترونیکی خود را افزایش دهیم و ازدحام و تجمع مردم در این اداره جلوگیری کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز یادآور شد: از این رو از این پس کارفرمایان می‌توانند بدون حضور در شعبه و کارگزاری‌ها اقدام به نام نویسی کارگران خود نمایند.

سلامی با اشاره به اینکه افزایش سطح رضایت شهروندان و مخاطبان هدف ما است، اظهار کرد: امکان نامنویسی متمرکز مخاطبان در دستورکار قرار گرفته و برای اولین بار نامنویسی و به روزرسانی ارتباط بیمه‌ای  در استان به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی که دارای توافقنامه تنظیم و ارسال لیست اینترنتی با سازمان تأمین اجتماعی هستند می‌توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری‌های سازمان از طریق درگاه  eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نامنویسی غیر حضوری نیروی کار شاغل، در کارگاه تحت پوشش خود اقدام نمایند.

این مقام مسؤول یادآور شد: بنابر اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا، اقداماتی در دستور کار قرار گرفت تا نیازهای مخاطبان به صورت غیرحضوری پیگیری و برطرف کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان