//
کدخبر: ۲۵۶۰۱۸ //

پرداخت تسهیلات ۱ میلیارد ریالی به واحدهای زیان دیده توسط صندوق کارآفرینی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا استان‌ها، واحدهای مورد نیاز برای دریافت تسهیلات را معرفی کردند گفت: سقف پرداخت تسهیلات به هر واحد یک میلیارد ریال است.

پرداخت تسهیلات ۱ میلیارد ریالی به واحدهای زیان دیده توسط صندوق کارآفرینی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر نورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای تسنیم،‌درباره اقدامات صندوق در حمایت از تسهیلات از واحدها و کارگاه های تولیدی خرد و کوچک و خانگی تولید کننده محصولات بهداشتی وپزشکی گفت:  واحدها با نظارت کمیته استانی کرونا و نظام سلامت استان و فرمانداری ها می توانند از تسهیلات استفاده کنند. 

 وی با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا باید واحدها را به ما معرفی کند ادامه داد: واحدهای تولید کننده باید محصولات خود را زیر نظر ستاد کرونا استان توزیع کنند.درحال حاضر فقط کمک های مالی مهیا است.

نوراله زاده درباره آمارهای مراجعه کننده گفت: هنوز آمارهای پرداختی نهایی نشده است. اما تعداد زیادی مراجعه کننده برای دریافت تسهیلات به صندوق بوده است،سقف پرداخت تسهیلات به واحدها یک میلیارد ریال است. 

پیش از این نیز «محمد کبیری»،معاون تعاون وزیر درباره اقدامات این بخش در مقابله با کرونا گفت: تفاهم نامه چهارجانبه بین معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای پرداخت یارانه حمایتی به تعاونی های که در 28 استان در زمینه تولید محصولات مقابله با کرونا فعالیت می کنند امضا شد. 

وی افزود: برای این منظور مقرر شد تولید لباس بیمارستانی در تعاونی ها از 6 میلیون و 900 دست به 10 میلیون و 300دست، تولید ماسک از 24 میلیون و 700عدد به 40 میلیون عدد، تولید دستکش از یک میلیون و 200 جفت به 50 میلیون جفت و تولید ضدعفونی کننده از 21میلیون لیتر به 41 میلیون و 500 لیتر برسد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان