//
کدخبر: ۲۵۴۲۵۶ //
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

برای «جهش تولید» باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: به منظور ایجاد «جهش تولید»، به جای اجرای پروژه‌های خرد باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.


برای «جهش تولید» باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد سالاری روز شنبه در نخستین نشست ستاد جهش تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: جهش به معنی پیشرفت سریع و یکباره است از این رو باید تمام توان خود را در این زمینه به کار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه گیری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید پروژه هایی را تعریف کنیم که بتوانند در سال ۹۹ منجر به جهش تولید شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اعتبار دولتی زیادی برای جهش اقتصادی نداریم از این رو باید موانع پیش روی سرمایه گذاری را برطرف کنیم تا جهش تولید با کمک مردم ایجاد شود.

سالاری یادآور شد: اگر بتوانیم‌ زیرساخت های تولید و صادرات را فراهم‌کنیم بدون شک منجر به جهش اقتصادی در استان کرمانشاه می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال ۹۹ نمی توانیم اعتبارات را خرد کنیم زیرا باید به پروژه های کلان و زیرساختی بپردازیم تا راه برای جهش تولید فراهم شود.

معاون هماهنگی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید برنامه های سال گذشته را پیگیری کنیم، افزود: از سال گذشته به دنبال ایجاد ۶ هزار واحد تولیدی بودیم که این پروژه‌ها امسال نیز می تواند منجر به جهش تولید شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نیز در این نشست گفت: پروژه هایی که سازمان آب منطقه ای کرمانشاه برای جهش تولید معرفی کرده است کمترین وابستگی را به دولت دارند.

بهرام درویشی افزود: ۴۲ میلیون متر مکعب آب صنعت بدون استفاده پشت سدهای استان داریم که می توانیم از آن برای رسیدن به تولید بیشتر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: همچنین این آمادگی را داریم که در صورت تامین اعتبار و تکمیل شبکه های آب رسانی زمینه را برای رونق بیشتر کشاورزی و تولید این محصولات فراهم کنیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان