//
کدخبر: ۱۱۳۳۲۱ //

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۲۲۶ دلار و ۱۳ سنت رسید.

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار تضعیف شده و سرمایه گذاران منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا در اواخر این هفته هستند، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1226 دلار و 13 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا برای تحویل در ماه اوت هم امروز 0.1 درصد افزایش داشت و به 1226 دلار و 10 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با 0.1 درصد کاهش به 94.547 رسید.

آمارهای مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه دوم سال قرار است روز جمعه منتشر شود. ناظران بازار انتظار دارند رشد اقتصادی آمریکا بیش از پیش بینی های فعلی 4.1 درصدی باشد.

به گفته تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی رویترز، افزایش نرخ بهره و بالا گرفتن تنش های تجاری موجب خواهد شد تا اقتصاد آمریکا روند رشد پرشتاب خود را از دست بدهد. یک سوم این تحلیلگران معتقدند احتمال بروز بحران اقتصادی در آمریکا در طی 2 سال آینده وجود دارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دیروز گفت، دولت وی از برنامه دوران رکود بزرگ برای پرداخت 12 میلیارد دلار کمک مالی به کشاورزانی که از جنگ تجاری با چین، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها متضرر شده اند استفاده خواهد کرد.

در همین حال خبر می رسد، جمهوری خواهانی که کنترل کنگره را در اختیار دارند، تمایل چندانی به پیشبرد طرح جدید تحریم های روسیه از خود نشان نمی دهند، زیرا نگران متضرر شدن شرکت های آمریکایی فعال در روسیه از این تحریم ها هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان