//
کدخبر: ۱۰۶۱۴۶ //

افزایش ۵۵ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران افزایش یافت به نحوی که سکه بهار آزادی طرح جدید به ۲ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

 افزایش ۵۵ هزار تومانی قیمت سکه در بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه نهم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به پنج‌شنبه گذشته با رقم ۲ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۱ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز پنج‌شنبه به ارزش ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۲ هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۴۶۹ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان افزایش به ارزش ۷۹۲ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۵ هزار تومان رشد ۴۲۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش قیمت ۶ هزار و ۲۳۰ تومانی به ارزش ۲۴۱ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

با این حال، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۲ تومان افزایش نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۴ هزار و ۲۶۱ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو با ۵۴ ریال رشد نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر پوند نیز با ۴۲ ریال افزایش قیمت، ۵ هزار و ۶۲۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

53446

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان