//
کدخبر: ۹۷۸۲۹ //

سینما "بیستون" کرمانشاه افتتاح شد

سینما «بیستون» هتل پارسیان به عنوان سومین سینمای کرمانشاه افتتاح شد.

سینما "بیستون" کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

زاهد ملکی مدیر سینما "بیستون" هتل پارسیان کرمانشاه در مراسم افتتاح این سینما که امروز (10 خرداد) برگزار شد با اشاره به ظرفیت 160 نفری این سینما، گفت: این سینما از تغییر کاربری آمفی تئاتر هتل پارسیان ایجاد شده است.

وی افزود: برای این تغییر کاربری پروژکتور، سرور و سیستم صوتی دیجیتال تهیه شده است.

ملکی از صرف اعتبار یک میلیارد ریالی برای راه‌اندازی این سینما خبر داد وافزود: این سینما در حال حاضر یکی از استانداردترین سالن‌های سینما در استان است.

وی افزود: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این سینما اخذ شده و از این پس علاقمندان فیلم و سینما می توانند فیلم های مورد علاقه خود را در سینما بیستون مشاهده کنند.

ملکی از همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه راه اندازی این سینما تقدیر کرد.

مریم بیگ پور مدیر روابط عمومی هتل پارسیان نیز در این مراسم با تقدیر از همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راه‌اندازی این سینما، گفت: با توجه به استقبال مردم از سینما نیاز است زیرساخت‌های سینمایی در کشور و استان توسعه یابد.

وی به استقبال مردم از سینما در استان اشاره کرد وافزود: متاسفانه همواره با کمبود فضاهای سینمایی در استان مواجه بودیم، اما درسالهای گذشته اقدامات خوبی در جهت توسعه این فضاها صورت گرفته است.

بیگ پور افزود: مجموعه هتل پارسیان نیز در این شرایط وظیفه خود دانست که گامی در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان بردارد و در همین راستا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سینما «بیستون» در این هتل راه‌اندازی شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیاز استان سینماهای دیگری در کنار سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون در کرمانشاه آغاز به کار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان