//
کدخبر: ۹۶۸۹۰ //

کرمانشاه از نظر وفات و طلاق وضعیت مطلوبی در کشور ندارد

معاون اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از نظر وفات و طلاق وضعیت مطلوبی در کشور ندارد و در طلاق رتبه دوم و در وفات رتبه سوم کشور را داریم.

کرمانشاه از نظر وفات و طلاق وضعیت مطلوبی در کشور ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین نظری امروز در همایش روز ملی معیت که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مردان یک میلیون و ۱۷۶ نفر از جمعیت استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه زنان ۹۷۸ هزار نفر از جمعیت استان را تشکیل می دهند، گفت: نرخ باروری استان نسبت به نرخ جانشینی جمعیت ۱/۲ است در حالی که نرخ ثابت جمعیت برای جانشینی جمعیت کنونی باید ۲/۲ باشد.

نظری با بیان اینکه کرمانشاه از لحاظ جمعیت رتبه ۱۳ کشور را دارد، گفت: از ابتدای سال گذشته تا ۳۱ اردیبهشت امسال، تعداد ۴۲ هزار ولادت و ۱۵ هزار وفات در استان ثبت شده است.

وی در خصوص نسبت جمعیتی استان کرمانشاه گفت: ۱۴ درصد از جمعیت زیر ۱۵ سال، ۷۲ درصد ۱۵ تا ۶۴ سال و ۶ درصد بالای ۶۵ سال می باشند.

معاون اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: استان کرمانشاه از نظر وفات و طلاق وضعیت مطلوبی در کشور ندارد و در طلاق رتبه ۲ و در وفات رتبه سوم کشور را داریم.

نظری اظهار داشت: به ازای هر ۳/۳ ازدواج یک طلاق در استان کرمانشاه رخ می دهد و ۵۰ درصد از طلاق ها در چهار سال اول ازدواج رخ می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان