//
کدخبر: ۵۸۷۸۴ //
محمد رضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان:

شرایط حوزه درمان استان همدان مناسب است

یکی از میهمانان فرتاک نیوز در ایام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور ، دکترمحمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بود که همزمان با بازدید از نمایشگاه به پرسش های ما پاسخ گفت.

شرایط حوزه درمان استان همدان مناسب است
به گزارش فرتاک نیوز،

عبادیان با برشمردن مهمترین برنامه استانی  حوزه درمان  در ماه های آینده گفت: معاونت درمان به صورت جدی ایستاده تا مشکلات  طرح تحول سلامت را بازنگری کنند کارگروه ها کمیته ها راه اندازی شده و یک به یک بسته های این طرح را بازنگری و حل و فصل می کنیم بدون اینکه توقفی ایجاد شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، مهمترین دستاورد طرح تحول سلامت استان را در  حوزه ای مآرامش شهروندان دانست و افزود: به نظر من بزرگترین دستاورد طرح تحول نظام سلامت آرامش بیماران است خوشبختانه شهروندان ما از دغدغه و نگرانی ها جدا شده اند هم دسترسی به کیفیت خدمت رشد کرده هم مساله هزینه کاهش یافته و مردم با آرامش به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

 

 عبادیان وضعیت حوزه درمان استان همدان را نسبت به سایر استان ها بهتر دانست و گفت:

 

بر اساس بازدیدهای کارشناسی که از استان های دیگر داشتیم وقتی طرح های اجراشده و خدمات رسانی ها را بررسی کردیم متوجه شدیم یک گام جلوتر هستیم. احساس می کنم جایگاه مناسب تری نسبت به استان های دیگر داریم نه تنها مشکلات چندانی نداریم بلکه از بیشتر استانها جلوتر هستیم و در ادامه برنامه های طرح تحول سلامت در استان شاهد شرایط بهتری در حوزه درمان خواهیم بود.

خبرنگار : حسین زندی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان