//
کدخبر: ۴۴۸۴۹۰ //

مشکل کمبود برگه های اخذ رای در برخی شعب کرمانشاه مرتفع شد

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در تعدادی از شعب اخذ رای این شهر به خاطر استقبال خوب مردم با کمبود تعرفه مواجه شدیم، گفت: این مشکل در سریعترین زمان ممکن رفع و به تعداد فراوان برگه های اخذ رای در آن ها توزیع شد.

مشکل کمبود برگه های اخذ رای در برخی شعب کرمانشاه مرتفع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه محمدرضا آمویی اظهار داشت: در حال حاضر کار رای گیری در کمال امنیت و آرامش در همه شعب اخذ رای شهر کرمانشاه و بخش های تابعه در حال جریان است.

وی ادامه داد: هم اکنون که بیش از 12 ساعت از کار رای گیری می گذرد همه شعب مشکلی برای پذیرش مردم و گرفتن رای ندارند و افرادی که تاکنون مراجعه نکرده اند می توانند با مراجعه به هر کدام از شعب آراء خود را به صندوق بیندازند.

آمویی با اشاره به تمدید کار رای گیری تا ساعت 22، گفت: با این حال از عموم مردم که قصد شرکت در انتخابات را دارند می خواهیم که هرچه سریعتر به شعب مراجعه و حضور خود را به ساعت و دقایق پایانی موکول نکنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در هر شعبه 2 صندوق یکی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و یکی هم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد، گفت: شهروندان دقت کنند که هر برگه رای را در صندوق مخصوص خود بیندازند و حتما کد انتخاباتی نامزد مورد نظر خود را قید کنند.

وی با بیان اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه درنظر گرفته شده، گفت : ۵۴۵ شعبه اخذ رای مربوط به شهر کرمانشاه و بخش مرکزی می باشد، یک شعبه فرعی هم در کرمانشاه به اقلیت های مذهبی ( کلیمیان ) اختصاص یافته است .

آمویی تعداد شعبات اخذ رای بخش های چهارگانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد : در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات درنظر گرفته شده

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه واجدان شرایط در این شهرستان برای حضور در انتخابات را ۸۷۵ هزار و ۶۰۸ نفر عنوان کرد و گفت: ۴۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر آنها را مردان و ۴۳۱ هزار و ۳۶۲ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان