//
کدخبر: ۲۲۹۷۱۵ //
فرماندار کرمانشاه:

تعداد ثبت نام شدگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مشخص شد/۲۰۴نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرده اند

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در پایان هفتمین روز از مرحله ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد نهایی داوطلبین ثبت شده را ۲۰4 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اعلام کرد.

تعداد ثبت نام شدگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مشخص شد/۲۰4نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرده اند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار کرمانشاه افزود: از این تعداد داوطلب ۳۱ نفر خانم هستند که معادل ۱۵ درصد از ثبت نام شدگان را به خود اختصاص داده اند و استقبال بهتری نسبت به دوره دهم که حدود ۱۱درصد بوده انجام شده است ،و ۱۷۳ نفر آقایان هستند که معادل ۸۵ درصد کل داوطلبین را به خود اختصاص داده اند و تعداد آنها نسبت به دور دهم که ۸۹ درصد بود کاهش یافته است.

رنجبر گفت : همچنین در بین ثبت نام شدگان این دوره از انتخابات ۹ نفر از نمایندگان ادوار گذشته و یک نفر هم سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر را دارد.

 این مسئول در ادامه تعداد افراد  دارای سابقه ثبت نام در مراحل قبلی و در دوره‌های گذشته را ۴۰نفر اعلام و تصریح کرد: در بین این افراد ۵۷ نفردارای سابقه ایثارگری هستند.

وی همچنین  تعداد افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال را ۷۶ نفراعلام کرد و بیان داشت: کمترین سن در بین داوطلبین ۳۰ سال و ۱۱ روز است.

فرماندار کرمانشاه تعداد افراد ۴۰ تا ۵۰ سال را هم  ۷۶نفر و افراد بالای ۵۰ سال را ۵۲ نفر اعلام و خاطر نشان کرد: بالاترین سن در بین داوطلبین ۶۴ سال است .

رنجبر افزود: از این تعداد ۷ نفر دارای لیسانس با احتساب مدارک جانبازی و ایثارگری و ۳۰ نفر دارای مدرک دکترا و تعداد ۱۶۳ نفر دارای مدرک فوق لیسانس هستند و ۴ نفر هم دارای مدرک حوزوی و در بین ثبت نام شدگان دو نفر روحانی  حضور دارند

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان