//
کدخبر: ۲۰۵۳۶۷ //
فرماندار کرمانشاه در حاشیه،اولین همایش بنیاد سخنوران ایران در کرمانشاه :

آموزش مهمترین رکن اثر گذار در مسائل امروز است

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه برگزاری همایش فن بیان و سخنوری را در سطح ارتقا دانش، بسیار موثردانست و گفت: یکی از ضرورت ها یی که در جامعه امروز برای پیشبرد سطح دانش افراد می تواند مهم باشد برگزاری چنین همایش هایی است که اثر گذاری خوبی خواهد داشت.

آموزش مهمترین رکن اثر گذار در مسائل امروز است
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار کرمانشاه افزود: در دنیای پیچیده امروز  باتوجه به اینکه مرزها هم برداشته شده، هنر ارتباط موثر به پیشبرد و تحقق  اهداف مورد نظر کمک خواهد کرد.

رنجبر آموزش را مهمترین رکن اثر گذار در مسائل امروز دانست و اظهار داشت: اهمیت دادن به حوزه آموزش و برگزاری دوره های آموزشی می تواند در بالا بردن سطح بینش در عرصه های اجتماعی و در زمینه آسیب های اجتماعی در جوامع، آگاهی بخش و تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش فن بیان و سخنوری قدرت یادگیری و توانمندی افراد را افزایش می دهد تا افراد بتوانند با یادگیری فنون، قدرت اثر گذاری بیشتری در عرصه های اجتماعی داشته باشند.

این مسئول در ادامه بیان داشت:جامعه ما دچار آسیب های زیادی در حوزه اجتماعی است و  مقام معظم رهبری هم به مسئولین و آحاد جامعه در حوزه آسیب های اجتماعی تاکیداتی را بیان داشته اند و پنج آسیب اجتماعی را با جدیت در دستور کار کشور ، دولت و سایر ارگانهای نظام قرار داده اند.

 رنجبر افزود: برای اینکه این آسیب ها را بشناسیم و قدرت اثر گذاری بر افراد را داشته باشیم تا به این آسیب ها گرایش پیدا نکنند و مصون سازی ایجاد کنیم باید نسبت به علوم دیگر آگاهی داشته باشیم و قطعا این دوره های آموزشی می تواند زمینه ساز  قدرت و تسلط ما باشد.

وی در پایان از برگزار کنندگان این همایش تقدیر کرد و گفت: امیدوارم تمامی موسسات ما  بتوانند در جهت ایجاد و ظهور دوره های قوی تلاش کنند تا استقبال خوبی  هم صورت گیرد.

خبرنگار : طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان