//
کدخبر: ۱۹۸۱۱۲ //
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

دهه کرامت فرصتی است برای ادای دین/ ثبت نام ۳هزارنفر خادمیار در کرمانشاه

جلسه شورای اداری با محوریت جشن های دهه کرامت در کرمانشاه برگزار شد.

دهه کرامت فرصتی است برای ادای دین/ ثبت نام ۳هزارنفر خادمیار در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جعفر امامیان مسئول دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در جلسه شورای اداری با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه و مسئولین ادارات دولتی برگزار شد گفت:ما ایرانیان به نوعی مدیون حضرت معصومه( س) و امام رضا (ع) هستیم و گرامیداشت این بزرگواران در دهه کرامت(۱۳ تا۲۳تیر ماه )فرصتی است برای این ادای دین.

سید جعفر امامیان افزود: دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در کرمانشاه دفتر اجتماع خادمیاران رضوی است،وتاکنون ۳هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی در این دفتر ثبت نام کرده اند

وی در خصوص جشن های دهه کرامت و استقبال از کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: از ۱۵‌ تیر ماه میزبان سه گروه از خدام کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک امام رضا(ع) در کرمانشاه هستیم که یکی از گروهها به طور ثابت در کرمانشاه حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در روز ولادت حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده انشاالله با کمک دستگاههای که با دختران ارتباط دارند بتوانیم جشن هایی را برگزار کنیم و در شب ولادت امام رضا (ع)هم جشن ویژه ای برگزار خواهیم کرد و در طی این ۱۰شب مراسمی پور شور و نشاط خواهیم داشت.

وی از دستگاههای اجرایی خواست ایستگاههای صلواتی را آماده کنند تا مردم از آن استفاده نمایند و افزود: دراین ۱۰شب در پارک شرقی طاقبستان کرمانشاه و در صحن و سرای بازسازی شده امام رضا (ع) هم این مراسم را برگزار می کنیم.

وی از دیگر برنامه های دهه کرامت پیاده روی خانوادگی با محوریت اداره ورزش و جوانان در روز ۲۱تیر ماه از مسیر پارک شاهد تا طاقبستان خبر داد و گفت: انشاالله بتوانیم در این ایام سفره اطعام رضوی را بگسترانیم و در این دهه کرامت در ۸ محله آسیب پذیز این مراسم را اجرا کنیم وی از  شهرداران  و بخشداران این ۸ ناحیه  خواست تا با همراهی هرچه بیشتر در برگزاری این مراسم تلاش کنند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان