//
کدخبر: ۱۶۲۰۳۸ //

فرماندار کرمانشاه : بایستی خدمات را به سمت روستاهای محروم و محلات حاشیه نشین ببریم

جلسه شورای اداری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار فض الله رنجبر و تعدادی از مسئولین امروز برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه : بایستی خدمات را به سمت روستاهای محروم و محلات حاشیه نشین ببریم
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل الله رنجبر گفت: ما نمی خواهیم مقایسه داشته باشیم 40 ساله پیروزی انقلاب را ،پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوب و ارزشمندی را نظام به مناطق محروم به روستاها و شهرها داده است.

وی افزود : نباید به خاطر یک جنگ اقتصادی و به خاطر تحریم هایی که صورت گرفته است مایوس شویم ومن انتظار دارم که شما مسئولین و اعضای شورای اداری این شهرستان از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

وی اشاره کرد: امسال در آستانه دهه مبارک فجر 36 میلیارد طرح عمرانی افتتاح می کنیم با اینکه بسیاری از افتتاح ها را در هفته دولت داشته ایم.فقط یکی از این پروژها ،گاز رسانی به 93 روستای حوزه شهرستان است.و سایر پروژه ها هم احداث کتابخانه ها و آبرسانی به روستاها است 57 طرح با 580 نفر اشتغالزایی دارد.زمینه های صنعتی و کشاورزی که هرکدام از این بخش ها با بیش از 71 میلیارد تسهیلات در همین ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

رنجبر اظهار داشت: مدیران محترم دستگاه ها آمادگی لازم را برای برگزاری جشن ملی انقلاب داشته باشند.دفاع ما از انقلاب اسلامی یعنی خدمت گزاری صادقانه با مردم.و از اصول مردم محوری بوده است.

رنجبر اشاره کرد: ما بایستی 22 بهمن بزرگی را خلق کنیم برای حمایت از دولت، رهبری و بایستی حضور فعال در صحنه داشته باشیم.

وی افزود: تخصیص حوزه مالی استان صد در صد است برای تکمیل 361 پروژه 208 میلیارد تومان امسال اعتبار داشتیم.و در زمینه اشتغال هم امسال تسهیلات بسیار خوبی را در زمینه اشتغال روستایی 54 میلیارد سهمیه فقط کرمانشاه داشته است.

رنجبر یادآور شد: ما در آستانه دهه فجر هستیم و هیچکس نباید به این امر مهم بی تفاوت باشد و بی تفاوتی هرشخص خیانت به خون شهیدان انقلاب و خون شهدای حرم است.

فرماندار کرمانشاه اشاره داشت: بایستی خدمات را به سمت روستاهای محروم و محلات حاشیه نشین ببریم.

وی گفت: در آستانه دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر پا خواهیم کرد و در تاریخ های 17،18 و 19 مسابقات جهانی کشتی را در استان کرمانشاه خواهیم داشت.

حیدریان بخشدار ماهیدشت نیز افزود : 4 جلسه در منطقه ماهیدشت برگزار داشته ایم، افتتاح ده ها پروژه داریم ، پروژه های عمرانی بیش از 60روستا داشته ایم و کارهای عمرانی انجام شده است 4 چاه عمیق توسعه آب فاضلاب روستایی انجام گرفته است.

وی گفت: همایش رژه اسب سواران را در دست اقدام داریم و به ادارات هم اطلاع داده ایم که تبلیغات خودشان را آغاز نمایند.

در ادامه سرهنگ بهشتی افزود: دستاوردها را بایستی برای مردم مشخص کنیم و یکی ازمحورهای برنامه های سپاه وبسیج محور محرومیت زدایی است.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان