//
کدخبر: ۱۰۸۲۶۷ //

اولین معاون زن فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

در مراسمی که امروز (16 تیر) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، لادن هاشمی به عنوان معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه معرفی شد.

اولین معاون زن فرمانداری کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این مراسم از اهمیت شهرستان کرمانشاه با دارا بودن حدود 55 درصد  جمعیت استان یاد کرد و افزود: شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارای پنج بخش و چهار شهر است که اداره همه آنها مسائل و مشکلات خاص خود را دارد.

وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات استان در ابعاد سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان کرمانشاه رخ می‌دهد که باید برای رسیدگی به همه آنها وقت گذاشت.

فرماندار کرمانشاه از محدودیت امکانات و نیروهای فرمانداری کرمانشاه برای رسیدگی به همه مسائل مردم یاد کرد و افزود: امکانات فرمانداری کرمانشاه نسبت به بسیاری از شهرستان‌های دیگر کمتر است.

رنجبر خواستار توجه بیشتر به فرمانداری کرمانشاه و تقویت آن از نظر زیرساخت‌ها و امکانات شد تا از بار سنگینی که بر دوش نیروهای فرمانداری است کاسته شود.

وی تاکید کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که داریم هم به خاطر علاقه به مردم و هم در راستای تاکید دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنیم پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم باشیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از تغییر چارت سازمانی در فرمانداری‌ها و تفکیک معاونت امور عمرانی و برنامه‌ریزی به دو معاونت امور عمرانی و معاونت توسعه و برنامه‌ریزی خبر داد و یادآوری کرد: دولت تاکید بسیار زیادی بر استفاده از پتانسیل بانوان در پست‌های مختلف دارند و ما هم برای حوزه معاونت توسعه و برنامه‌ریزی از یکی از بانوان توانمند بومی استان استفاده کردیم.

رنجبر ابراز امیدواری کرد، با این انتصاب بازدهی کارها و رسیدگی به امور مردم بهتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان