//
کدخبر: ۴۱۰۴۳۷ //
‍ طی سه ماهه سال‌جاری؛

رفع ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ ماهه سال‌جاری، ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ایمن سازی شده است.

رفع ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی سلیمی گفت: طی ۳ ماهه سال‌جاری، ایمن سازی ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.
وی گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته، تدابیر لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی(ع) در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در اولویت قرار گرفته است و طی ۳ ماهه ابتدای سال‌جاری، اصلاح ۶ نقطه به اتمام رسیده و ۹ نقطه پرحادثه دیگر نیز درحال انجام است.
سلیمی، درباره ۹ نقطه پرحادثه در درست اقدام گفت: در محورهای کرمانشاه به بیستون ۲ نقطه، کرمانشاه به کامیاران ۳ نقطه، بیستون به سنقر و کلیایی، بیستون به صحنه، کنگاور به فش و قلعه شاخانی به میان‌راهان قرار دارد.
وی درباره نقاط پرحادثه استان کرمانشاه توضیح داد: طی سال گذشته، ۳۴ نقطه پرحادثه در شهرستان های استان کرمانشاه ایمن سازی شده است و ۳ پروژه پیچ اول نمازگاه، دم بادام به طرف فش، علی آباد به کمربندی اسلام آبادغرب، پروژه های انجام شده مازاد بر ابلاغی در سال گذشته اصلاح هندسی شده است.
علی سلیمی ادامه داد: رفع و اصلاح نقاط پر تصادف با اقداماتی چون احداث تقاطع غیر هم سطح، دوربرگردان عریض، تعریض تقاطع و احداث رمپ ورود و خروج ایمن به انجام رسید.
وی عنوان کرد: با ایجاد دسترسی‌های غیرمجاز در راه‌ها، دسترسی ناایمن به جاده، ساخت و ساز در حریم راه ها، تخریب راه‌ها و ... هر ساله نقاط مستعد تصادف افزایش می‌یابد.
سلیمی در پایان، درباره اقدامات انجام شده برای ایمن سازی برخی از نقاط پرحادثه گفت: نصب تابلو، علائم ایمنی، نصب نیوجرسی، نصب روشنایی، چراغ چشمک زن و...  از جمله اقدامات کوتاه مدت است اما برای برخی نقاط، نیازمند تعریف پروژه‌هایی مانند احداث روگذر و زیرگذر و اعتبارات قابل توجهی هستیم، از سوی دیگر در برخی موارد با وجود معارضین اجتماعی از سرعت روند ایمن سازی می کاهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان