//
کدخبر: ۳۰۶۵۶۹ //
‍ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

۲ هزار و ۹۰۰ تن آسفالت برای نگهداری راه های فرعی کرمانشاه مصرف شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۲.۵ کیلومتر از راه های فرعی استان لکه گیری شده است و برای چاله پرکنی و لکه گیری راه های فرعی استان کرمانشاه ۲ هزار و ۹۰۰ تن آسفالت مصرفی شده است.

۲ هزار و ۹۰۰ تن آسفالت برای نگهداری راه های فرعی کرمانشاه مصرف شد

سلیمی گفت: در جاده‌های فرعی ترافیک زیادی وجود دارد که بخش عمده‌ای از آن به خاطر استفاده معادن و کامیون‌ها از این راهها است. این اتفاق یعنی انتخاب غیرضروری راه‌های فرعی توسط ماشین‌آلات سنگین باعث شده زندگی مردم مختل شود و جاده‌های فرعی که برای تحمل میزان مشخصی بار طراحی شده است مستهلک شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت: در سال گذشته بیش از ۹ کیلومتر از راه های فرعی استان در شهرستان های پاوه محور باینگان بطول ۵.۴ کیلومتر، شهرستان جوانرود محور جوانرود - کوزران بطول۲.۵ کیلومتر و  شهرستان اسلام آبادغرب محور فیروزآباد - گهواره بطول ۱.۵ کیلومتر با آسفالت گرم بهسازی شده است.

سلیمی معاون راهداری افزود: ۱۳.۸ کیلومتر از راه های فرعی استان در محورهای کوزران - کرمانشاه بطول ۱۱ کیلومتر و محور فیروزآباد - گهواره بطول ۲.۸ کیلومتر با استفاده از ماسه آسفالتی رگلاژ شده است.

علی سلیمی گفت: در زمینه روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل ۱۱ کیلومتر در شهرستان پاوه محور های پاوه - نوسود و پاوه - نودشه ۸.۵ کیلومتر و شهرستان دالاهو در محور سه راهی تختگاه - سد آزادی بطول ۲.۵ کیلومتر انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان